וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: רפאלוב כבש בגמר הגביע ושוחרר מסגל הנבחרת, קלאב ברוז' הפסידה

הקשר עשה זאת שוב, הפעם כשסובב כדור חופשי אדיר לחיבורים והשווה, אבל סטנדרד ליאז' ניצחה 1:2. בסיום, הודיעו בנבחרת כי שוחרר מהמשחק מול קרואטיה בשל פציעה בשרירי הבטן

שחקן קלאב ברוז', ליאור רפאלוב. GettyImages
שער ענק, אבל הפעם בצד המפסיד. ליאור רפאלוב/GettyImages

ליאור רפאלוב מאוד אוהב את גמר הגביע הבלגי, אך הערב (ראשון) נאלץ להיפרד ממנו. אחרי השער המדהים שכבש בגמר בעונה שעברה עמוק בתוך תוספת הזמן וסידר את הנפת הגביע, הקשר עוד שער יפהפה במסגרת הגמר של המפעל, הפעם בבעיטה חופשית מסובבת לחיבורים של ויקטור ואלדס, שוער ברצלונה לשעבר, במהלך המשחק של קבוצתו קלאב ברוז' מול סטנדרד ליאז'. רפאלוב החזיר את קבוצתו למשחק אחרי שז'אן לוק דומפה בן ה-20 הרשית כבר בדקה ה-17, אבל עבדולאי דיאבי הורחק משורות ברוז' ובסופו של דבר איבן סאנטיני הקרואטי כבש בדקה ה-88, סידר 1:2 דרמטי לסטנדרד ליאז' והעניק לקבוצתו גביע ראשון מאז 2011.

עם סיום המשחק, הודיעו בנבחרת ישראל כי רפאלוב שוחרר מהסגל לקראת משחק הידידות מול קרואטיה, לאחר שסבל מהחמרה בפציעה בשרירי הבטן.

* אחרי שכבש במחזור הקודם את שער הליגה ה-14 שלו ב-2:4 הגדול בדרבי על פ.צ ציריך, החלוץ מונס דאבור וקבוצתו גראסהופרס נעצרו היום (ראשון) במשחק הביתי מול נועלת הטבלה, לוגאנו, שניצחה לראשונה בליגה אחרי שישה משחקים. דאבור פתח והשלים 90 דקות, קבוצתו רחוקה כעת ארבע נקודות מיאנג בויז שבמקום השני, המוביל למוקדמות ליגת האלופות.

* השוער רם שטראוס פתח בשערה של טימישוארה, בהפסד 1:0 לקראיובה במסגרת המחזור השלישי בפלייאוף התחתון ברומניה.

* שרן ייני פתח בהרכב של קבוצתו ויטסה ארנהם במשחק הליגה מול כרוניגן במסגרת המחזור ה-28 בליגה ההולנדית, והשלים 90 דקות ב-0:3.

* אייל גולסה ישב על הספסל ולא שותף בניצחונה של פאוק סלוניקי 0:3 על קאלוני במחזור ה-27 בליגה היוונית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully