וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: מנצ'סטר יונייטד החתימה את ז'וזה מוריניו על חוזה ראשוני

בספרד טוענים כי ריאל מדריד גיששה לגבי האפשרות שהמיוחד יחזור לברנבאו, אך התבשרה כי הוא כבר חתם על הסכם עם השדים האדומים, שיצטרכו לשלם לו פיצויים במקרה שלא יחתימו אותו לבסוף

one

ז'וזה מוריניו הולך ומתקרב למנצ'סטר יונייטד. בעיתון הספרדי 'אל פאיס' מדווחים הבוקר (ראשון) כי המיוחד חתם על חוזה ראשוני עם מנצ'סטר יונייטד וקרוב לוודאי ימונה ליורשו של לואי ואן חאל. על פי הדיווח, יונייטד הכניסה בחוזה סעיפים המבטיחים למוריניו פיצויים במקרה חריג שבו יוחלט לבסוף שלא להחתימו לעונה הבאה. אם לא יוצע לו חוזה רשמי עד ה-1 במאי, יונייטד תפצה את מוריניו בחמישה מיליון ליש"ט, ואם לא תונח הצעה רשמית עד ה-1 במאי, הסכום יוכפל ל-10 מיליון ליש"ט.

עוד נכתב כי יונייטד עדיין לא החליטה באופן סופי אם מוריניו יאמן בעונה הבאה מכיוון שהיא עדיין בוחנת את מועמדותו של עוזרו של לואי ואן חאל ואחד מסמלי הקבוצה בכל הזמנים, ריאן גיגס. למרות זאת, נראה שהסבירות שמהלך כזה יקרה נמוכה.

בחודש שעבר דווח בפורטוגל כי כי מוריניו יחתום על חוזה לשלוש שנים ביונייטד, בהן ירוויח לא פחות מ-20 מיליון יורו. סעיפים נוספים בחוזה כוללים מענק אליפות, בו יקבל מוריניו חמישה מיליון יורו כבונוס, וכן פיצויי פיטורין בגין 12.5 מיליון יורו, אם ביונייטד יחליטו לסיים את תפקידו של המאמן בכל שלב בשלוש השנים הקרובות.

מאמן צ'לסי, ז'וזה מוריניו. GettyImages
הולך ומתקרב. מוריניו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully