וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודי סלע פרש והודח בחצי גמר צ'לנג'ר גואנגז'ו

המחבט מספר 1 של ישראל הפסיד 7 משחקונים ברציפות מול באסילאשווילי הגיאורגי (117 בעולם), ופרש בעיצומה של המערכה השלישית בתוצאה 6:7, 6:4: 2:0 לרעתו. סלע יעלה למקום ה-84 בעולם

דודי סלע סיים היום (ראשון) בצורה סוערת את דרכו בצ'לנג'ר גואנגז'ו. הטניסאי הישראלי, שנאלץ לשחק פעמיים בתוך יום אחד מאחר והגשמים בעיר הסינית דחו את לוח המשחקים בטורניר בכמעט שלושה ימים, גבר מוקדם יותר ברבע הגמר על גו סואדה 6:4, 2:6, 3:6, אך הודח בחצי הגמר שם פגש את ניקולוז באסילאשוילי הגיאורגי, המדורג שביעי בטורניר ו-117 בעולם.

במערכה הראשונה סלע רשם קאמבק נאה כשחזר מפיגור של 5:2 לשוויון 5:5, כפה שובר שוויון וניצח בו 5:7. המערכה השנייה נפתחה מצוין מבחינתו עם יתרון 1:4, אלא שאז הגיעה נפילה מוחצת, שהסתיימה בהפסד 6:4 במערכה, ובמצב של 2:0 לחובתו, פרש סלע בכעס אחרי הנקודה הבאה:

כך נראתה הנקודה האחרונה במשחק

במשחק ברבע הגמר פתח סואדה, המדורג 127 בעולם שניצח את סלע במפגש היחיד ביניהם עד היום, את המשחק טוב יותר, שבר פעמיים מול שבירה אחת של הישראלי ועלה ליתרון 1:3 במערכה הראשונה. אלא שכאן נכנס סלע, המדורג שני בטורניר, לעניינים שבר שוב ועלה ל-3:4. במצב הזה התעורר היפני, שבר וניצח את המערכה הראשונה 4:6. המערכה השנייה הייתה כולה של המחבט מספר אחת של ישראל, כשהוא שובר ארבע פעמים בדרך לניצחון 2:6 קל. גם המערכה השלישית החלה מצוין עבור סל שעלה ליתרון 1:4, אלא שסואדה שבר בחזרה ל-3:4, ובמשחקון השמיני השיג הישראלי שבירה קריטית בדרך לניצחון 3:6.

בעקבות הטורניר יעפיל סלע אל המקום ה-84 בעולם, ועשה צעד משמעותי בנסיון השגת הקריטריון האולימפי. בהמשך השבוע ישחק סלע בצ'לנג'ר שנזן, גם כן בסין, גם בו הוא מדורג שני.

  • עוד באותו נושא:
  • דודי סלע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully