וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבית"ר זועמים: "כולם מפחדים מסכנין, היה צריך לפוצץ את המשחק"

20.3.2016 / 7:04

בבית"ר לא נרגעים בעקבות התפרעות אוהדי סכנין וטוענים כי היה צריך להפסיק את המשחק כבר במחצית: "כולם, כולל המשטרה, מונעים מפחד". קליימן פרסם פוסט עצבני: "בושה שיש שם כדורגל"

one

זעם בבית"ר ירושלים אחרי ההפסד אמש (שבת) 2:0 לבני סכנין. בקבוצה כעסו על השיפוט וכן השמיעו טענות קשות נגד התנהגות אוהדי בני סכנין. בבית"ר טענו שאוהדי סכנין תקפו את אלי טביב והוסיפו שבמהלך המחצית, כשהבעלים ירד לאזור חדרי ההלבשה, נזרקו לעברו חפצים. עוד נטען כי בסיום המשחק ספג טביב יריקה מאוהדי היריבה. בבית"ר התעסקו גם בזריקת המצתים על שוער הקבוצה בוריס קליימן. "איך שוער יכול להתרכז כשהוא לא יכול אפילו להתחמם לפני תחילת המחצית?", תהה גורם בקבוצה. "שופט צריך לשמור על הבריאות של השחקנים ואם נזרקים על שוער מצתים, אבנים ואפילו נעל והוא ממשיך את המשחק, אז הוא לא עושה את תפקידו. היה צריך באותו רגע לשרוק לסיום המשחק". במהלך המחצית הראשונה ניגש בוריס קליימן לשופט המשחק והראה לו אבן שנזרקה לעברו.

קליימן כתב פוסט בדף הפייסבוק שלו אמש: "אפשר להפסיד ואין פה שום תירוץ, אבל כדורגל זה כיף זה הנאה זה משחק מרגש ומשמח ... הגענו לדוחא ושום דבר מזה לא היה כאן. זה מתחיל בלייזר בתוך העיניים, ממשיך בזריקה של אבן ששרקה ליד האוזן שלי, ממשיך באלף מצתים בערך שנזרקים עליי במשך כל המשחק יחד עם גלילי נייר שהם בערך כמו אבנים ולקינוח נזרק עליי מגף. רק בגלל השופט נשארתי במגרש ולא בחרתי לרדת ממנו ובסוף גם הוא פוסל לנו שער חוקי. בושה שהמשחק לא הופסק במחצית, בושה שיש כדורגל במקומות כאלה".

חאלד חלאיילה שחקן בני סכנין (אמצע) מול בוריס קליימן, אלעד גבאי שחקני בית"ר ירושלים. קובי אליהו
"בושה שהמשחק לא הופסק". קליימם/קובי אליהו

גם גורמים אחרים בבית"ר זעמו ובסיום המשחק חלקם אף פנו למשקיפים מטעם ההתאחדות וזעמו על כך שהשופט לא עצר את המשחק לפני סיומו. המשקיפים הסבירו לאנשי המועדון שהדברים לא פגעו בקליימן וכי האירועים צוינו בדוח השיפוט. "יש פה פחד מסכנין, שופטים מגיעים ומפחדים", אמר בסיום גורם בבית"ר, "לא יכול להיות שכולם כולל המשטרה מונעים מפחד".

בקבוצה זעמו גם על המשטרה ועל הדרך שעברה הקבוצה בהגיעה אל המגרש, דרך כביש מילוט, וכן על כך שבסיום המשחק אוהדי סכנין הגיעו קרוב מאוד לשחקני הקבוצה, גידפו אותם ולטענתם אף ירקו לכיוון השחקנים.

"הגענו אחרי שישה נצחונות רצופים, אז אנחנו צריכים לקבל הרבה מחמאות". אמר בסיום דן איינבינדר. "הפעם שיחקנו פחות טוב, אבל עם כל זאת צריך לגנות ולדבר על כל מה שקרה אנחנו במדינת ישראל ואנחנו לא צריכים למצב הזה שעולים למגרש ושמפריעים לשוער. אני לא אוהב להגיד שאנחנו מקופחים ואתם ראיתם אם הייתה טעות שיפוט. במחצית השנייה שיחקנו יותר טוב מאיך שהתחלנו את המשחק. הבקענו שער וחלק מהקבוצה כבר רצה לחגוג. בסופו של דבר היה חטא על פשע כשיצאנו מריכוז וחטפנו ישר שער שדי שבר אותנו. לא היה קל לשחק ללא הקהל שלנו וברור שיותר כיף לשחק איתם מאחורינו. בסיבוב הבא יהיו שלושים אלף איש מאחורינו בטדי ואני בטוח שהתוצאה תהיה הפוכה".

עוד באותו נושא

בית"ר ירושלים טוענת: טביב ספג יריקה. זעם על צוות השיפוט

לכתבה המלאה
seperator

היום בצהריים הגישה חברת הכנסת שרן השכל ממפלגת הליכוד בקשה לדיון מהיר בוועדת החינוך, התרבות והספורט בנוגע לאירועי המשחק אתמול. ייתכן שהוועדה תתכנס כבר מחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully