וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים טוענת: טביב ספג יריקה. זעם על צוות השיפוט

19.3.2016 / 22:14

ריינשרייבר פסל שער חוקי בהפסד לסכנין. הבעלים כביכול ספג יריקה כשירד מהיציע לכר הדשא. איינבינדר: "לא נעים לשחק באווירה כזו". אבוקסיס: "נטרלנו את הקבוצה בכושר הכי טוב בארץ"

קובי אליהו

אוהדי בית"ר ירושלים אמנם לא הגיעו הערב (שבת) למשחק של הקבוצה נגד בני סכנין בחוץ, אבל גם בלי קהל אורח, ההתמודדות הייתה סוערת. במוקד עמדה ההחלטה של השופט רועי ריינשרייבר לפסול שער חוקי של בית"ר ירושלים, כשמיד לאחר מכן סכנין כבשה ועלתה ליתרון בדרך לניצחון 0:2.

עוד לפני כן, המחצית השנייה נפתחה באיחור לאחר שלכיוון שוער בית"ר ירושלים, בוריס קליימן, הושלכו חפצים. בבית"ר טענו בזעם שקליימן לא יכול היה להתרכז במשחק בעקבות ההתנהגות של הקהל מאחוריו, ובקבוצה אף אמרו שצריך היה להפסיק את המשחק. קליימן, שנראה עצבני מאוד בסיום, טען שנזרקו עליו מצתים, גלילי נייר ושאר חפצים שעברו לו ליד הראש. בנוסף, לטענת אנשי בית"ר, הבעלים אלי טביב ספג יריקה מאוהדי סכנין בזמן שירד מהיציע לכר הדשא בתום המשחק.

כמו כן, ביציעי הונפו דגלי פלסטין, והדגל שעורר ביקורות בעונה הקודמת - דגל הפריסה הענקי ובו דמות הקומיקס של ה"חנדלה", שמייצגת ילד פלסטיני שלא יכול לחזור לאדמתו.

חגיגות גדולות בסכנין/קובי אליהו

מאמן בית"ר ירושלים, סלובודאן דראפיץ', אמר בסיום: "השער שנפסל הוציא אותנו מאיזון. התחלנו את המחצית השניה כמו שצריך והבקענו שער חוקי. אני מקווה שבפעם הבא השופטים יטעו פחות. זה הפסד אחרי שישה ניצחונות רצופים, בלי הקהל שלנו קשה לשחק בדוחא. הקהל הוא השחקן ה-12 ואנחנו צריכים אותו, אבל יכולנו להוציא יותר מהמשחק. דיברתי עם טביב במחצית על החילופים שאני רוצה לעשות, אנחנו מתייעצים בכל משחק, מדברים כל הזמן וזה בסדר גמור".

על עומר אצילי אמר דראפיץ': "אצילי פצוע, הוא לא התאמן שלושה שבועות ולא היה כשיר. אני לא אחראי על ועדת המשמעת שלו, זה באחריות ההנהלה".

דן איינבינדר: "הפסדנו אחרי תקופה טובה וחבל שזה קרה. ראינו מה היה עם השער שנפסל, זה פגע לנו מאוד במשחק. האמוציות של השער החוקי שנפסל הביאו לאיבוד ריכוז, זה לא צריך לקרות. בטדי יהיו 30,000 צופיםנגד סכנין ויהיה בסדר. נקמה ספורטיבית זה חלק מהמשחק. אנחנו כשחקנים לא צריכים להתייחס לבלגן, יש שיטור ושופטים. זה לא נעים לשחק כדורגל בסביבה כזו לא נעימה".

עוד באותו נושא

ליגת העל: בני סכנין ניצחה 0:2 את בית"ר ירושלים

לכתבה המלאה
ויאם עמאשה שחקן בני סכנין. קובי אליהו
"אבוקסיס שינה את האווירה והשחקנים נותנים מעצמם". עמאשה/קובי אליהו

מאמן סכנין, יוסי אבוקסיס: "היינו טובים יותר, הגענו ליותר מצבים והיינו יותר נחושים. הרגשתי כל השבוע שזה משחק מיוחד בשביל הקבוצה. אני לא רוצה להיכנס לענייני שנאה, זוהי יריבות ספורטיבית. שתי הקבוצות הגיעו בתקופה טובה ורצו לנצח. לקח לנו הרבה זמן להחזיר את הקהל למגרש, אמרתי לשחקנים בואו לא נאכזב אותו ברגע האמיתי. מבחינת האוהדים זה הרגע הכי אמיתי בכל העונה".

אבוקסיס הוסיף: "המקום הרביעי? יש עוד שמונה משחקים והכול אפשרי. כל עוד יש סיכוי נילחם. עמאשה היה יוצא מן הכלל, גם חלאיילה וחסנוביץ' שלא שיחקו הרבה זמן. אני שמח שכולם עשו עבודה טובה. נטרלנו קבוצה מצוינת שנמצאת בכושר הכי טוב בליגה. הצלחנו לסגור אותם וזה לא פשוט".

ויאם עמאשה: "לא רק אני חזרתי מפציעה, היו ארבעה בהרכב אחרי פציעה. אני שמח שכולם נתנו מה שיש להם ועל שלוש הנקודות. גם כשלא שיחקתי עבדתי קשה. מחליף, לא מחליף, יש שחקנים גדולים ממני שעולים מהספסל ונותנים הכל. אני חושב שמגיע לנו להיות באירופה בעונה הבאה, למרות שהתחלנו לא טוב. אבוקסיס שינה את האווירה והשחקנים נותנים מעצמם. המומנטום הגיע לפני הפלייאוף. הקהל ראה שהתחלנו לא טוב, אבל כשיש הצלחות כולם מגיעים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully