וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינדיאן וולס: דג'וקוביץ' גבר על נדאל ועלה לגמר מול ראוניץ'

הסרבי התקשה במערכה הראשונה, אך סגר 6:7, 2:6 על הספרדי, אותו ניצח בפעם השישית ברציפות. הקנדי עלה לגמר המאסטרס 1,000 השלישי בקריירה שלו אחרי 3:6, 6:3, 3:6 על דייויד גופן

רפאל נדאל טניסאי ספרדי. AP
מחסום פסיכולוגי נגד נולה. נדאל/AP

טורניר אינדיאן וולס מסבב המאסרטס 1,000 של ה-ATP נמשך הערב (שבת) והגיע לאחד מרגעי השיא עם משחקי חצי הגמר. נובאק ג'וקוביץ' העפיל לגמר טורניר האינידאן וולס אחרי 6:7, 2:6 על רפאל נדאל בקרב ענקים. נולה יפגוש בגמר את מילוש ראוניץ', שגבר על דייויד גופן 3:6, 6:3, 3:6.

הסרבי המדורג ראשון בעולם התקשה מאוד מול הספרדי, המדורג חמישי ופשוט לא הצליח לברוח במערכה הראשונה, שנכנסה לשובר שוויון. נולה התעלה והצליח להשיג את להשיג ניצחון חשוב. המערכה השנייה הלכה מעט קליל יותר עבור הסרבי, ששבר מוקדם, עלה ל-2:5 וסגר את הסיפור בתום משחקון ארוך. ג'וקוביץ' לא הבריק במשחק הזה, טעה יותר טעויות בלתי מחויבויות והכניס פחות סרבים ראשונים, אך ידע לתת את הפוש בסיום ולגבור על הספרדי.

נולה השיג את הניצחון ה-25 שלו בקריירה על נדאל מ-48 מפגשים ובניצחון הזה, סגר שישה ניצחונות רצופים על הספרדי מבלי להפסיד מערכה. למעשה, נדאל גבר על ג'וקוביץ' פעם אחת ב-11 המפגשים האחרונים שלהם מאז שנת 2013.

מילוש ראוניץ' טניסאי קנדי. AP
הישג אדיר. ראוניץ'/AP

עוד קודם לכן הצליח מילוש ראוניץ' לעלות לגמר והוא מחכה שם למנצח בקרב הענקים. הקנדי, המדורג 14 בעולם, ניצח 3:6, 6:3, 3:6 את דויד גופן הבלגי (18) במשחק שארך שעתיים. ראוניץ', שהגיש 11 אייסים לעומת 5 שגיאות כפולות, עלה לגמר טורניר המאסטרס 1,000 השלישי בקריירה שלו. כמו כן, ראוניץ' איזן את הראש בראש שלו מול הבלגי בן ה-25 ל-1:1 אחרי שגופן ניצח במשחק הקודם שנערך ביניהם ברבע גמר טורניר באזל ב-2014. גופן נשבר שלוש פעמים במשחק ולא הצליח אפילו פעם אחת להציל נקודת שבירה כנגדו, זאת בעוד ראוניץ' הציל נקודת שבירה אחת משלוש אפשריות שהיו נגדו. אגב, הבשורות הלא טובות מבחינת ראוניץ' הן המאזן שלו מול דג'וקוביץ' ונדאל, שעומד על 11:1 במשולב והניצחון היחיד שלו נגד אחד מהם היה נגד נדאל בשנה שעברה באינדיאן וולס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully