וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראניירי: "אם היינו יונייטד או צ'לסי זה היה גמור, אבל אנחנו לסטר"

מאמן לסטר מריח את התואר ההיסטורי אחרי ה-0:1 על קריסטל פאלאס: "כולם מדברים עלינו, לא רק באנגליה אלא בכל העולם, זה מדהים". למרות הניצחון, אוהדי ארסנל מחו וקיללו את הבעלים סטן קרונקי

קלאודיו ראניירי מאמן לסטר סיטי. רויטרס
חי את החלום. ראניירי/רויטרס

לסטר עשתה היום (שבת) צעד נוסף לעבר אליפות מדהימה, המדהימה בתולדות הפרמיירליג אם לא בליגות הגדולות באירופה בכלל, עם ניצחון 0:1 על קריסטל פאלאס משערו של ריאד מחרז, שהולך ומסתמן כשחקן העונה באנגליה. זהו ניצחון 0:1 שלישי ברציפות של לסטר, ששמרה מתחילת 2016 שבע פעמים על רשת נקייה.

בנקודת הזמן הזו בעונה שעברה לסטר היתה במקום האחרון בטבלה, כבר היום היא הבטיחה לעצמה מקום בליגה האירופית בעונה הבאה. הפער מטוטנהאם שבמקום השני צמח לשמונה נקודות, לפחות עד משחקם של התרנגולים מחר מול בורנמות'. אוהדי הקבוצה נשארו באיצטדיון רבע שעה אחרי שריקת הסיום ושרו: "אנחנו הולכים לקחת אליפות", עד שהכרוז שכנע אותם לעזוב.

אוהדי לסטר סיטי. GettyImages
מריחים את התואר. אוהדי לסטר/GettyImages

מאמן הקבוצה, קלאודיו ראניירי, אמר לאחר המשחק: "עבדנו כל כך טוב וקשה לאורך כל העונה, אנחנו צריכים להמשיך, להיות רגועים, להנות ולהיות מרוכזים. האוהדים שלנו שרים שיר מצוין אבל צריך להרגע כי אין לדעת מה יקרה. זה לא קל עבורנו. אנחנו לסטר. כאשר קבוצות עמו מנצ'סטר יונייטד וסיטי, ארסנל או צ'לסי פותחות פער של חמש או שמונה נקודות זה גמור. אנחנו? צריכים להילחם על כל משחק".

"זה חשוב לנו להמשיך וללחוץ כי אנחנו קרובים להבטיח מקום בליגת האלופות וזה יהיה הישג פנטסטי", המשיך האיטלקי, "כולם מדברים עלינו, לא רק באנגליה אלא בכל העולם. כולם דוחפים אותנו. זה מדהים. הקבוצה התחילה את העונה בתקווה לשרוד ועכשיו אנחנו נלחמים על משהו שאף אחד לא חשב שיכול לקרות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
ריאד מחרז שחקן לסטר סיטי כובש שער. רויטרס
שער 16 העונה. מחרז/רויטרס

ריאד מחרז, שכבש את שערו ה-16 העונה: "היה משחק קשה וניצחון מצוין. פתחנו פער של שמונה נקודות, אבל טוטנהאם עוד משחקת מחר. ג'יימי ורדי נתן לי כדור טוב מאוד. החמצתי בתחילת המשחק ושמחתי להבקיע ולעזור לקבוצה. אנחנו יציבים, יוצרים מצבים וצריך להמשיך ככה. זה מתקרב, אבל יש עוד שבעה משחקים. זאת דרך ארוכה, צריך לשמור על פוקוס ונראה מה נשיג".

הבלם המצוין, ווס מורגן: "נדרשה היום המון עבודת הגנה, היתה הופעה קבוצתית מצוינת. בשבילי לא לספוג זה כמו להבקיע שער. אפשר להרגיש את הסוף אך עוד יהיו פיתולים בדרך אז אנחנו רוצים לשכוח מה-הייפ ולהתרכז במטרה. יהיה קשה בחלק האחרון של העונה, קו הסיום קרוב. כל משחק יהיה צמוד. אני חותם על 0:1 בכל המשחקים עד הסוף".

אוהדי ארסנל עם שלט נגד ארסן ונגר "הגיע הזמן לשינוי. לא ארסנל פ.ס. ולא ארסן פ.ס.". רויטרס
שוב שלט נגד ונגר/רויטרס

ארסנל אמנם ניצחה 0:2 את אברטון בגודיסון פארק והתאוששה אחרי שבוע שכלל הדחה מהגביע על ידי ווטפורד ומליגת האלופות מול ברצלונה, אבל במהלך המשחק נרשמו מספר תקריות בין אוהדי הקבוצה. אלפים מאוהדי התותחנים שהגיעו עד לליברפול קיללו במהלך המשחק כולו את בעלי המועדון סטן קרונקי. אוהדי התותחנים שרו לו "עוף מהמועדון שלנו, עוף מהמועדון שלנו, סטן קרונקי המזדיין, עוף מהמועדון שלנו". כמו כן, אוהדי ארסנל תלו שלט נגד ונגר, בו נכתב: "הגיע הזמן לשים לזה סוף, ארסנל פ.ס. ולא ארסן פ.ס.". בין אוהדים תומכי ונגר לבין מתנגדיו נרשם עימות לגבי השלט הזה.

אוהדי ארסנל, אגב, זעמו על קרונקי לאחר שבמהלך השבוע העניק ראיון בו אמר: "אם אתה רוצה לזכות באליפויות, אתה לא צריך להיות מעורב בעסק הזה. אני חושב שהבעלים הטובים ביותר הם אלה שרואים קצת משני הצדדים". בנוסף, אוהדי התותחנים זועמים על האמריקאי בשל הכישלונות הרבים של הקבוצה בשנים האחרונות ומה שהם מגדירים כחוסר השקעה כספית.

ארסן ונגר עצמו אמר אחרי המשחק: "הגענו למשחק עם הגב אל הקיר והגבנו היטב. אני מרוצה שמבחינה מנטאלית הגבנו טוב תחת לחץ. האופי של השחקנים שלי הוטל בספק ואם לא היינו מנצחים היום, אנחנו יודעים שהיינו מחוץ למירוץ האליפות. זה היה מבחן מנטאלי לקבוצה שלי. אני עדיין לא מחשיב אותנו מחוץ למירוץ האליפות. מבחינה מתמטית יש לנו סיכוי ומשחק ביד, בואו לא נשכח, בבית. אנחנו צריכים להאמין כי אף אחד לא יעשה את זה בשבילנו. אפילו אם אנחנו קצת סקפטים, אנחנו צריכים לעשות את המיטב בכל משחק. אנחנו צריכים להישאר צנועים ולהמשיך להיאבק כמו שעשינו היום. אי אפשר לדעת, כמובן שאנחנו צריכים שגם קבוצות אחרות יעשו תוצאות מסוימות, על זה אנחנו לא יכולים להשפיע".

צפו באוהדי ארסנל מוחים נגד סטן קרונקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully