וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר נס ציונה: "מי ששלח את השופטים האלו הוא בושה וחרפה"

19.3.2016 / 21:27

יניב מזרחי השתלח בשיפוט אחרי ההפסד למכבי חיפה: "בושה, הם לא יורידו אותנו ליגה". ברקוביץ': "לא חושב שנסחפנו באגרסיביות, זה נס ציונה סרט מלחמה". הדר: "רוצים מקומות 3-4". צפו בתקציר

one
עופר ברקוביץ' מאמן עירוני נס ציונה. לירון מולדובן
"לא נסחפנו באגרסיביות". ברקוביץ'/לירון מולדובן

עירוני נס ציונה ספגה היום (שבת) הפסד חמישי ברציפות אחרי שנכנעה 73:63 למכבי חיפה. בנס ציונה באו בטענות קשות לשיפוט בסיום המשחק, לאחר שנשרקו נגד הקבוצה 3 עבירות בלתי ספורטיביות ושתי עבירות טכניות.

יניב מזרחי, יו"ר עירוני נס ציונה ירה לאחר המשחק: "השופטים לא יורידו את נס ציונה ליגה. מי ששלח שלישיית שופטים כזאת למשחק אגרסיבי הוא בושה וחרפה. השיפוט פה היה בושה".

רמי הדר מאמן מכבי חיפה. לירון מולדובן
מכוון גבוה. הדר/לירון מולדובן

מאמן נס ציונה, עופר ברקוביץ' התייחס למשחק הקשוח: "אני לא חושב שנסחפנו, אני לא מסכים. היינו אגרסיביים, וענינו לאגרסיביות שהייתה מולנו. לא היינו אגרסיביים נגד שוברים שתיקה, לא תמיד עוצמת האגרסיביות הייתה שווה. אני לוקח הרבה מהמשחק הזה בנוגע לאופי של הקבוצה. הראינו הרבה נחישות ואם נמשיך בקו הזה של קשיחות ונחישות, נביא ניצחונות. הפסדנו משחקים, אין אפס. מתוך החמישה משחקים האלה הפסדנו ארבעה משחקים לארבע הראשונות, ונכון שהמשחק בית נגד חיפה יצר תחושה קשה, כי הוא משחק שהיה לנו ביד, אבל זה היסטוריה. אנחנו חייבים להרים את היכולת שלנו ואת השקט בקליעה, זה נפגע. זה הזמן לחזקים, ונהיה חזקים. מעכשיו זה נס ציונה סרט מלחמה".

מאמן המנצחת, רמי הדר, אמר בסיום: "נס ציונה השתוו אלינו, שיחקו הגנה מצוינת ומגיע להם קרדיט. עשינו פחות טעויות מהמשחק הקודם נגדם, עצרנו התקפות מתפרצות, וכשאנחנו מכריחים את הקבוצה השנייה לשחק התקפה עומדת אז יש לנו יתרון. אנחנו רוצים להשיג את המקומות 3-4 ולהשיג יתרון לקראת הפלייאוף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully