וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ליון חזרה למקום השלישי, סנט אטיין חזרה למסלול הניצחונות

שערים מאוחרים של פראן ולקאזט העניקו לליון 0:2 חשוב על נאנט. הירוקים התקדמו למקום השביעי וחזרו למאבק על הכרטיסים לאירופה עם 0:3 קליל על מונפלייה

שחקני סנט אטיין חוגגים. AP
חזרו לחייך. שחקני סנט אטיין/AP

אלופה כבר יש בצרפת, פריס סן ז'רמן כמובן, ועד סוף העונה תתמקד הליגה במאבקים על הכרטיסים לאירופה ונגד הירידה. המחזור ה-31, שנפתח אמש (שישי) עם ה-2:5 המדהים של ראן במארסיי, נמשך הערב עם 0:3 ביתי של סנט אטיין על מונפלייה. מאוחר יותר ליון חזרה למקום השלישי.

ליון - נאנט 0:2

שער של הילד גאטן פראן בדקה ה-83 וכיבוש מאוחר של אלכסנדר לקאזט בפנדל העניקו לליון ניצחון חשוב והחזיר אותה למקום השלישי. החלוץ בן ה-19 נכנס כמחליף דקה לפני כן ומיד כבש את שער הבכורה שלו בקריירה הבוגרת. לקאזט חתם בדקה ה-94.

סנט אטיין - מונפלייה 0:3

הירוקים חזרו למאבק על המקומות באירופה כשניצחו לראשונה אחרי חמישה מחזורים וקפצו למקום השביעי. מונפלייה, שלא ניצחה בסטאד ז'ופרואה גישאר מאז 1995, החזיקה מעמד במשך 74 דקות, עד שהמחליף נולן רו העלה את סנט אטיין ליתרון. רו בישל בדקה ה-80 למחליף נוסף, אוסמה טנאנה, אחרי הוצאת כדור חופשי מהיר, ובדקה ה-84 ולנטין אייסריק סגר עניין.

אנז'ה - לוריין 1:5
לאנז'ה: בילי קטקאופומפון (14), תומא מנגאני (33, 90 בפנדל), רומן סאיס (39), שייח' אנדוי (81). ללוריין: מאג'יד וואריס (41).

ליל - טולוז 0:1
לליל: מורגן אמלפיטנו (17)

קון - טרואה 1:2
לקון: אלדין יחיא (35), רוני רודלן (54). לטרואה: טיאגו שאבייר (22)

ריימס - גנגאן 1:0
לגנגאן: יונוס סנקארה (26)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully