וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס אנריקה: "אם נעבור את אתלטיקו, אני יודע את מי נפגוש בחצי"

מאמן ברצלונה התייחס לספקולציות שהגרלת ליגת האלופות נקבעה מראש: "זה לא משנה למה אני מאמין". אנצ'לוטי מבקר את זידאן: "כריסטיאנו צריך להיות חופשי, הוא לא חלוץ מרכזי"

מאמן ברצלונה לואיס אנריקה. GettyImages
חושד? לואיס אנריקה/GettyImages

אחרי שביממה האחרונה שוב הועלתה ברחבי אירופה הטענה שהגרלת ליגת האלופות נקבעה מראש על ידי אופ"א, היום (שבת) מאמן ברצלונה לואיס אנריקה התייחס בציניות לספקולציות הללו. כזכור, ברצלונה קיבלה הגרלה קשה מבחינתה בדמותה של אתלטיקו מדריד ברבע הגמר.

"זה לא משנה אם אני מאמין לזה או לא, זה לא משנה כלום", אמר מאמן ברצלונה על הטענה ל"כדורים חמים" בהגרלת אופ"א, "כדי לזכות בליגת האלופות, צריך לגבור על הקבוצות הטובות ביותר". המאמן הוסיף ש"אם ננצח, אני כבר יודע את מי נפגוש בשלב הבא", ברמז נוסף שלברצלונה תסודר היריבה הכי קשה. עוד טוען לואיס אנריקה ש"יש גם דברים חיוביים בלפגוש את אתלטיקו מדריד, כי שתי הקבוצות מכירות אחת את השנייה, אין מקום להפתעות. אבל אף אחד לא אוהב לשחק באירופה מול יריבה מהמדינה שלו".

ברצלונה מתכוננת למשחק מול ויאריאל מחר, ולואיס אנריקה אף הוסיף ש"מבחינה פיזית אני רואה שהשחקנים בכושר אפילו יותר טוב מאשר בשנה שעברה. אנחנו אופטימיים".

ראשון בספרד: ברצלונה תתארח אצל ויאריאל, ריאל מדריד מחכה לסביליה

רבע גמר האלופות: ברצלונה מול אתלטיקו, פ.ס.ז' - מנצ'סטר סיטי, התמונה החשודה מההגרלה

המכשול של בארסה, הטיול של ריאל: ניתוח הגרלת רבע גמר הצ'מפיונס

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד. רויטרס
זיזו אשם? רונאלדו/רויטרס

אנצ'לוטי: רונאלדו צריך חופש

קרלו אנצ'לוטי מעביר ביקורת עקיפה על זינדין זידאן, וטוען: ריאל מדריד טועה בהצבתו של כריסטיאנו רונאלדו במרכז ההתקפה, מאחר שהוא צריך חופש, הוא לא חלוץ. כזכור, רונאלדו פרח תחת אנצ'לוטי וזכה בתואר שחקן השנה בעולם, על אף שגם בתקופת האיטלקי הבלאנקוס קרטעו בליגה. השנה רונאלדו ספג לא מעט ביקורות על יכולתו (על אף שכבש 40 שערים ב-37 משחקים), כשעיקר האכזבה היא היכולת שלו במשחקים החשובים ובמשחקי החוץ.

אנצ'לוטי, שיאמן את באיירן מינכן בעונה הבאה, סבור שרונאלדו לא יפיק מעצמו את המקסימום כחלוץ מרכזי. "הוא אחד הכדורגלנים הגדולים בכל הזמנים, אחד משחקני ההתקפה הטובים אי פעם", כתב אנצ'לוטי בטור ב"Sina Sports", "אבל יש עמדה התקפית שהיא לא הטובה ביותר עבור רונאלדו - חלוץ מרכזי. כריסטיאנו לא אהב לשחק עם הגב לשער, הוא מעדיף למצוא מרחב ולתקוף מעט יותר מאחור. כריסטיאנו תמיד יצליח למצוא את מקומו בהתקפה, כי הוא כישרוני מאוד ותמיד מסתדר על הדשא.

"תחתיי שיחקנו 3:3:4 כשכריסטיאנו פתח באגף שמאל, אבל מהר מאוד הבנו שהוא צריך יותר חופש על הדשא ולהיות יותר קרוב לאזורים שבהם האקשן. לעתים קרובות ראינו את כריסטיאנו בשני האגפים, ואפילו גם כעושה משחק. הוא חייב חופש טוטאלי, כדי שיוכל להאמין ביכולות שלו. לתת לו חופש מוחלט בהתקפה זה דבר חיובי, כי זה הופך אותו לעוד יותר בלתי צפוי. כדי להבטיח שהחברים שלו לקבוצה מעניקים לו את התמיכה המקסימלית, הוא חייב להרגיש שהוא חופשי לשחק בכל חלקי המגרש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully