וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי חיפה גברה 63:73 על נס ציונה, ניצחון להפועל חולון

הירוקים העניקו הפסד חמישי ברציפות לקבוצה של עופר ברקוביץ' בתום משחק אגרסיבי וקשוח. וויל גרייבס קלע 16 נקודות. החולונים ניצחו 76:83 את בני הרצליה, רוזפלט בלט עם 23 נקודות

one
חנן קולמן שחקן מכבי חיפה, מול טל קרפלס שחקן עירוני נס ציונה. לירון מולדובן
משחק אגרסיבי. קולמן מול קרפלס/לירון מולדובן

המחזור ה-24 בליגת העל יצא לדרך הערב (שבת) עם שני משחקים מרתקים. מכבי חיפה גברה בחוץ 63:73 על עירוני נס ציונה המתרסקת, בעוד הפועל חולון חזרה למסלול הניצחונות בביתה, עם 76:83 על בני הרצליה.

לירון מולדובן

עירוני נס ציונה - מכבי חיפה 73:63

הקבוצה של עופר ברקוביץ' נכנעה 73:63 לירוקים, הפסידה בפעם החמישית ברציפות והיא בצרות צרורות לקראת הישורת האחרונה של העונה. הירוקים פתחו טוב עם דקות טובות של וויל גרייבס וג'ון דיברתלומאו, אך גיינס ואסקה החזירו את המארחת לעניינים. ברבע השלישי האורחת שמה רגל על הגז, פתחה יתרון דו ספרתי שהגיע עד 19 נקודות וסגרה סיפור לפני רבע רביעי שהיה גארבג' טיים גדול.

קלעו לעירוני נס ציונה: סונדייטה גיינס 16 נקודות (5/12 מהשדה), יובל נעימי 13, טל דן 9, מיטשל וואט 7, פוקוואן אדווין 7, איוון אסקה 5, יחזקאל סקוורר 4, איגור נסטרנקו 2. טל קרפלס (15:01 דקות ו-5 ריבאונדים) שותף, אך לא קלע.

קלעו למכבי חיפה: וויל גרייבס 16 נקודות (6/13 מהשדה), ג'ון דיברתולומיאו 13, 5 ריבאונדים ו-4 חטיפות, עוז בלייזר 11, 5 ריבאונדים ו-5 חטיפות, גרגורי ורגאס 10 ו-7 אסיסטים, רג'ילנד באקנר 10, חנן קולמן 6, רנה רוז'ו 5, אלכס צ'וברביץ' 2. גלעד קרני (00:05 שניות) שותף, אך לא קלע.

רבע 1

נס ציונה ביצעה 10 עבירות ברבע הראשון, מתוכן אחת בלתי ספורטיבית, ועוד טכנית נגד עופר ברקוביץ'. המארחת נראתה רע כשרק סונדאייטה גיינס ואיוון אסקה הצליחו לאגור נקודות. המארחת פתחה פער סביר בעזרת יכולת טובה של וויל גרייבס. 16:24 בתום הרבע הראשון.

רבע 2

המשחק האגריסיבי המשיך, אך נס ציונה הצליחה לתרגם את האגריסיביות לסטופים בהגנה ולצמצום הפער. גיינס ואסקה החלו לאגור נקודות ונס ציונה אף עלתה ליתרון, עד שאיבדה אותו שוב לקראת סיום הרבע. וויל גרייבס וג'ון דיברתלומאו הוליכו את הירוקים ל-36:42 במחצית.

יובל נעימי שחקן עירוני נס ציונה מול אלכס צ'וברביץ' שחקן מכבי חיפה. לירון מולדובן
צ'וברביץ' מול נעימי/לירון מולדובן

רבע 3

החיפאים פתחו עם רצף קליעות מרשים והחזירו לעצמם את היתרון הדו ספרתי שהגיע בשיאו ל-19 נקודות. גרייבס, באקנר ודיברתלומאו עשו ככל העולם על רוחם. נס ציונה נראתה רע מאוד. 51:64 למכבי חיפה

רבע 4

הרבע האחרון לא התעלה לרמה גבוהה והסתיים ב-9:12 בלבד למארחת, שנראתה שבורה. החיפאים סימנו וי והמשיכו הלאה. 63:73 בסיום.

וויל קלייבורן שחקן הפועל חולון. אדריאן הרבשטיין
חזר למסלול הניצחונות. קלייבורן/אדריאן הרבשטיין

הפועל חולון - בני הרצליה 76:83

הפועל חולון גברה 76:83 על בני הרצליה ושבה למסלול הניצחונות אחרי ההפסד למכבי חיפה. חולון עשתה זאת ללא סקוטי ריינולס שטרם הגיע לקבוצה וללא מייק מוסר הפצוע. החולונים פתחו טוב והובילו ביתרון קטן לאורך רוב חלקי המשחק. אייזק רוזפלט עם 23 נקודות, שלומי הרוש עם 21 ו-וויל קלייבורן עם 20 הובילו את החולונים לניצחון. ג'יימס סינגלטון קלע 20 בצד השני.

צפו בתקציר המשחק

קלעו להפועל חולון: אייזק רוזפלט 23 (9 ריבאונדים, 10 מ-14 מהשדה), שלומי הרוש 21, וויל קלייבורן 20 (11 ריבאונדים), איבן ראדנוביץ' 8, אדם אריאל 4, ראמל בראדלי 3 וגוני יזרעאלי 2. שיחק ולא קלע: דוד שמריז.

קלעו לבני הרצליה: ג'יימס סינגלטון 20 (9 ריבאונדים), דרו קרופורד 15, סטיבן דניס ואבירם זליקוביץ' 9 כל אחד, יפתח זיו וג'מאר סמואלס 7 כל אחד, כרם משעור 6 ודני רובין 3.

רבע 1

המארחת פתחה היטב, במיוחד בזכות דקות טובות של וויל גרייבס. אדם אריאל ואייזק רוזפלט אגרו גם הם נקודות כשמנגד אבירם זליקוביץ' וכרם משעור שמרו את הרצליה קרוב. 19:21 לחולון בתום הרבע.

רבע 2

קלייבורן ורוזפלט המשיכו לקלוע והחולונים הצליחו לשמור על היתרון הקטן של מחד, אך הרצליה, בעיקר בזכות זליקוביץ', לא נתנה למארחת לברוח. 38:46 לחולון במחצית.

אוהדי הפועל חולון. אדריאן הרבשטיין
חם בארנה בחולון./אדריאן הרבשטיין

רבע 3

האורחת המשיכה במשחק העיקש שלה כשג'יימס סינגלטון החל לקלוע והוריד את ההפרש לאט לאט. קלייבורן המשיך בשלו בצד החולוני, אך שאר החברים שלו לא הצליחו להעלות את הרמה. 57:62 לחולון בתום הרבע

רבע 4

המארחת הצליחה לשמור על היתרון כשאייזק רוזפלט נכנס בצורה נהדרת למאני טיים. שלומי הרוש, במשחקו הטוב ביותר מאז חזר לקבוצה, בלט גם הוא והחולונים חזרו למסלול הניצחונות בתום משחק צמוד ומרתק. 76:83 בסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully