וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נייט רובינסון בסגל הפועל תל אביב לקראת מכבי ראשון לציון

19.3.2016 / 16:00

האדומים רשמו את אלוף ההטבעות לשעבר לקראת המשחק בראשון (21:00, ספורט 5) אחרי שני אימונים בלבד. טרס סימונס מחוץ לסגל, קונגר בפנים. הכתומים רוצים להתאושש מהתבוסה בפרנקפורט

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

המחזור ה-24 בליגת העל יימשך מחר (ראשון) עם המשחק המסקרן בין הפועל תל אביב למכבי ראשון לציון (21:00, שידור ישיר בספורט 5, שופטים: עמית בלק, גיא שמואלי וגיא סימאני). שתי הקבוצות נפגשו פעמיים העונה כשבשני המקרים יצאו הכתומים עם ניצחון. בסיבוב הראשון בדרייב אין ניצחה הקבוצה של דרוקר 69:76 בזכות 27 נקודות ו-11 ריבאונדים של דריל מונרו, ובסיבוב השני בבית מכבי יצאו עם ניצחון 73:80, כששון דאוסון מפציץ 22 נקודות ו-11 ריבאונדים. ב-38 מפגשים בין הקבוצות עד כה העונה ניצחה כל קבוצה 19 פעמים, כשבמשחקי הבית של הפועל תל אביב ניצחו האדומים ב-14 מ-19 משחקים.

השם המדובר ביותר בהפועל תל אביב בשבוע החולף, וככל הנראה עד לסיום העונה, הוא נייט רובינסון שחתם במדים האדומים לקראת סוף השבוע ונחת ביום חמישי. השחקן היחיד בהיסטוריה של ה-NBA שזכה בתחרות ההטבעות שלוש פעמים ברציפות הספיק לעבור את הבדיקות הרפואיות ולערוך שני אימונים עם הקבוצה ויהיה בסגל לקראת המשחק נגד ראשון לציון. עם כל הפסטיבל סביב הגעתו, כמעט ובקבוצה שכחו שהם נמצאים קרוב מאוד למקום האחרון שמוביל בתום העונה לליגה הלאומית, וכעת יקוו לצאת לדרך חדשה. מי שלא ישחק הוא טרה סימונס, שטרם התגבר על הפציעה במפשעה שגרמה לו להיעדר מהתבוסה בהרצליה בשבוע שעבר. דמטריוס קונגר יתלבש במקומו.

גם ראשון לציון הייתה בכותרות השבוע, ובנסיבות פחות חיוביות. הקבוצה של שרון דרוקר הובסה בצורה קשה במשחק הראשון ברבע הגמר היורופקאפ בפרנקפורט, ותצטרך לנצח את הגרמנים ביום רביעי בבית כדי לא לסיים את העונה האירופית שלה כבר במשחק השני בסדרה. הכתומים נחתו בישראל ביום חמישי בלילה והמאמן החליט לתת לשחקנים יום מנוחה וערך רק אימון אחד לקראת ההתמודדות בדרייב אין. המשחק מחר הוא משמעותי מאוד עבור הכתומים, שיכולים במקרה של הפסד לרדת למקום השביעי ולהסתבך במאבק על הכניסה לפלייאוף. כריס רייט נמצא בספק קל בשל פציעה בברך.

נייט רובינסון שחקנה החדש של הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
כל העיניים יופנו אליו. נייט רובינסון/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully