וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר יונייטד ניצחה את סיטי בדרבי, טוטנהאם צימקה את הפער מלסטר

רשפורד (16) נתן לשדים האדומים 0:1 על היריבה העירונית, הפער בין השתיים: נקודה בלבד. התרנגולים הביסו את בורנמות' 0:3, הפער מהמוליכה שוב ירד לחמש נקודות. סאות'המפטון חזרה מ-2:0 ל-2:3 על ליברפול

one

בווידאו: תקציר הדרבי הקודם

המחזור ה-31 בפרמיירליג ננעל הערב (ראשון) עם ארבעה משחקים, כשבמוקד, ה-0:1 של מנצ'סטר יונייטד על מנצ'סטר סיטי בדרבי. טוטנהאם החזירה את הפער מלסטר המוליכה לחמש נקודות כשהביסה את בורנמות', בעוד ליברפול, שהוליכה 0:2 על סאות'המפטון, הפסידה בסופו של דבר 3:2. 1:1 בין ניוקאסל לסנדרלנד בדרבי של צפון מזרח אנגליה.

seperator

מנצ'סטר סיטי - מנצ'סטר יונייטד 1:0

השדים האדומים הצליחו להתאושש מההדחה באירופה עם ניצחון יוקרתי על היריבה העירונית, וצימקו את הפער ממנה לנקודה בלבד. כעת, למנצ'סטר יונייטד 50 נקודות - חמש פחות מארסנל שנמצאת במקום השלישי. את השער היחידי במשחק כבש החלוץ הצעיר, מרכוס רשפורד בן ה-18, שהפך לשחקן הצעיר ביותר שכובש בדרבי של העיר מנצ'סטר. רשפורד עשה זאת בדקה ה-16, אחרי שקיבל כדור מחוץ לרחבה, עבר בקלות את מרטין דמיצ'ליס ומקרוב גלגל פנימה. מדובר היה בשער הליגה השלישי של החלוץ הצעיר, והחמישי בסך הכול בקבוצה הבוגרת.

דקה 16, 0:1 למנצ'סטר יונייטד: ילד הפלא של השדים האדומים עשה זאת שוב. מרכוס רשפורד קיבל כדור על סף הרחבה, עבר את מרטין דמיצ'ליס כאילו היה קונוס ומתוך הרחבה כבש כמו חלוץ גדול. בכך, הפך רשפורד לשחקן הצעיר ביותר שכובש בדרבי של העיר מנצ'סטר.

דקה 50: ג'ו הארט נפצע ברגלו, ווילי קבאז'רו החליפו בין הקורות.

דקה 66: יאיא טורה העביר כדור טוב לסרחיו אגוארו, שנגח מקרוב לקורה.

שחקן מנצ'סטר יונייטד, מרכוס רשפורד. רויטרס
עשה זאת שוב. רשפורד/רויטרס

טוטנהאם - בורנמות' 0:3

טוטנהאם לא מוותרת על התואר. התרנגולים החזירו את הפער מלסטר סיטי לחמש נקודות, אחרי שהביסו את בורנמות' 0:3. הארי קיין כבש את השער הראשון במשחק כבר אחרי 45 שניות, אחרי בישול נהדר של קייל ווקר. בדקה ה-16 הוא השלים צמד כשכבש את שערו ה-21 העונה, הפעם מבישול של דלה עלי. בדקה ה-52 קבע כריסטיאן אריקסן את תוצאת המשחק אחרי עצירה לא טובה של ארתור בורוץ.

דקה 1, 0:1 לטוטנהאם: איזו פתיחה מדהימה לתרנגולים. כבר אחרי 45 שניות שלח קייל ווקר כדור נהדר למרכז הרחבה, הארי קיין הגיע ראשון ודחק פנימה מקרוב.

דקה 16, 0:2 לטוטנהאם: דלה עלי העביר לקיין כדור נפלא, החלוץ התגבר על השומר שלו וברגל שמאל בעט בחכמה לרשת.

דקה 52, 0:3 לטוטנהאם: קיין בעט חזק, בורוץ הדף רע ואריקסן, שהגיע ראשון לכדור החוזר, כבש מקרוב.

אלכסנדר מיטרוביץ' שחקן ניוקאסל חוגג. רויטרס
איזו חגיגה. מיטרוביץ'/רויטרס

סאות'המפטון - ליברפול 2:3

אחרי שלושה ניצחונות ליגה רצופים, ליברפול נעצרה, ובדרך כואבת במיוחד. הרז הובילו 0:2 במשחק החוץ על סאות'המפטון, וכבר היו בדרך הבטוחה לניצחון רביעי ברציפות, אך הקדושים הצליחו לכבוש שלושה שערים תוך 22 דקות והפכו את התוצאה, בדרך ל-2:3 מרשים. את השער הראשון לזכות המייטי רדס כבש קוטיניו, ששלח בעיטה שטוחה וחדה ממרחק רב, כשאת השני כבש דניאל סטארידג' אחרי פעולה חכמה ברחבה. מאנה החזיר את סאות'המפטון לעניינים בדקה ה-64 אחרי שהחמיץ פנדל, וגרציאנו פלה, עם פצצה ברגל שמאל, קבע 2:2 בדקה ה-83. שלוש דקות לאחר מכן, השלים מאנה צמד אחרי קומדיה של טעויות בהגנת היריבה וקבע את תוצאת המשחק.

ניוקאסל - סנדרלנד 1:1

דרמה גדולה בדרבי של צפון מזרח אנגליה, שהיה לאחד הדרבים החשובים של השנים האחרונות. המגפייז הגיעו להתמודדות מהמקום הלפני אחרון, עם 24 נקודות, בעוד שהחתולים השחורים הגיעו מהמקום ה-18 - מקום אחד בלבד מעל היריבה, עם 25 נקודות. זה הסתיים בחלוקת נקודות שלא משרתת אף אחת מהשתיים. ג'רמיין דפו כבש את הראשון מתוך הרחבה, אלכסנדר מיטרוביץ' נגח את השוויון, חגג עם אוהד שפרץ לכר הדשא וקבע את תוצאת המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully