וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלייל על גולדן סטייט: "הם כמו סיבוב ההופעות של הרולינג סטונס"

מאמן דאלאס נדהם מהתופעה. קר, שזכה לחוויה דומה עם שיקגו, התלוצץ ("הייתי חלק מהביטלס ב-1996") והודה: "אם היה לי אומץ, הייתי מושיב את כולם מול הספרס". וגם: כל מספרי הלילה

שחקן גולדן סטייט ווריירס סטפן קרי. AP
הכל הולך לפי התכנית. קרי/AP

מספרי הלילה

* קליי תומפסון קלע 10 מ-15 מחוץ לקשת, וציין את השלשה האלף שלו בקריירה, ברבע הראשון. הוא השחקן השני הכי צעיר ביותר לאלף שלשות. הראשון? נו, בטח כבר ניחשתם. הוא חולק איתו קו אחורי.

* ביחד עם סטף קרי, חברו השניים ל-70 נקודות מול דאלאס.

* האלופה המטירה לא פחות מ-15 שלשות במחצית הראשונה, והשוותה את השיא שקבעה מול פיניקס, מוקדם יותר העונה. כמו כן, היא השוותה את שיא המועדון, עם 22 שלשות בסך הכל.

* הווריירס כעת ב-6:62 - שני ניצחונות יותר מלשיקגו של עונת עונת 1995/96 בנקודת הזמן הזו.

* דאלאס עם הפסד שביעי בשמונת משחקיה האחרונים, ולראשונה מאז ה-11 בנובמבר, היא במאזן שלילי.

* ראסל ווסטברוק רשם טריפל דאבל מספר 13 העונה, עם 20 נקודות, 15 ריבאונדים ו-10 אסיסטים.

* רכז הת'אנדר השתווה בכך לגרנט היל (1996/97) וג'ייסון קיד (2007/08), עם הכי הרבה טריפל דאבלים בעונה אחת ב-25 השנים האחרונות.

* פילדלפיה, שהפסידה באותו משחק, צנחה למאזן 60:9 ועשתה צעד נוסף אל עבר השוואת העונה הגרועה בהיסטוריה (73:9, ב-1972/73).

* קווין דוראנט ציין משחק 54 ברציפות של 20 נקודות או יותר.

* ויקטור אולדיפו חגג שיא קריירה של 45 נקודות.

* גארד המג'יק הפך לשחקן השני בתולדות המועדון שרושם לפחות 45 נקודות, 5 ריבאונדים ו-5 שלשות בהפסד (הראשון היה טרייסי מקגריידי).

* קליבלנד קלעה לפחות עשר שלשות בשמונה מתשעת משחקיה האחרונים.

* הקאבס ניצחו את אורלנדו בפעם ה-14 ברציפות - הרצף הארוך בתולדות המועדון.

* פטריק בברלי רשם שיא קריירה של 10 אסיסטים.

* אף שחקן חמישייה של הלייקרס לא קלע בספרות כפולות מול פיניקס.

שחקן אוקלהומה סיטי ת'אנדר ראסל ווסטברוק. Matt Slocum, AP
העונה ההיסטורית נמשכת. ווטסברוק/AP, Matt Slocum

האלופה הראתה שהיא מוכנה למפגש המרתק עם סן אנטוניו הלילה (בין שבת לראשון) ב-112:130 על דאלאס. "אם היה לי אומץ, הייתי נותן לכולם לנוח מול הספרס", התלוצץ סטיב קר בסיום הניצחון על המאבריקס. "זה בערך המשחק השישי שלנו בתשעה ימים, משחק בשידור חי בכל ארצות הברית. אם הייתי פופוביץ' הייתי מושיב את כולם, אבל אין לי את האומץ שלו". כך או כך, קר יצטרך להסתדר ללא אנדרה איגודאלה ופסטוס אזילי הפצועים, וככל הנראה גם ללא אנדרו בוגוט.

למי ששכח, סן אנטוניו עדיין לא הפסידה העונה בבית, ולפי כל ההערכות, אנחנו צפויים לקבל את אחד ממשחקי העונה הרגילה הטובים של השנים האחרונות - בעיקר עם מוסיפים לכך את רצון הספרס לנקום על התבוסה המהדהדת 90:120 באורקל ארינה מוקדם יותר העונה.

ריק קרלייל, שנאלץ להיות בצד המפסיד הלילה, התמוגג מהמופע של האלופה: "היכולת שלהם לקלוע זריקות מותירה אותך ללא מילים לעתים. בסטנדרטים של ה-NBA, הם כמו סיבוב ההופעות של הרולינג סטונס. לאן שהם לא הולכים יש המון אנשים". סטיב קר, שהיה חלק מהקבוצה האגדית של שיקגו ב-1996, נאלץ להסכים: "אני הייתי חלק מהמסע של הביטלס ב-1996, אז כנראה שזה הוגן שאהיה כעת חלק מהסטונס. כך או כך, אני רק פועל במה שמכין את הציוד עבור הקבוצות".

סטף קרי אמר על שיא הניצחונות המתקרב: "יש הרבה דיבורים עליו. הוא נמצא שם, ואנחנו רוצים להשיג אותו, אבל המטרה שלנו מתחילת השנה החדשה היא להמשיך להשתפר לקראת הפלייאוף. אנחנו בדרך הנכונה".

קליי תומפסון, שהצטיין עם עשר שלשות, הצטנע בסיום: "אני מאמין באלוהי הכדורסל, ואם אתה מכריח זריקות, זה לא דבר טוב. אני לא מנסה לעשות הכל לבד, אלא מבין שיש לנו קבוצה עמוקה ובסופו של דבר הכדור ימצא אותי".

עוד באותו נושא

ניצחון ענק לגולדן סטייט בדאלאס, עשר שלשות לקליי תומפסון

לכתבה המלאה
שחקן גולדן סטייט ווריירס קליי תומפסון. AP
לא מכריח דבר. תומפסון/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully