וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דווקא אחרי ההדחה, ארסן ונגר מתעקש: "ברצלונה נהייתה פחות טובה"

מנג'ר ארסנל שחטף 5:1 מהקטלאנים בסיכום משחקי שמינית גמר לא התרשם, ויודע מה צריך לקרות כדי שהפרמיירליג תשוב לשלוט: "משכורות גבוהות יחזירו לכאן את השחקנים הטובים בעולם"

ארסן ונגר מאמן ארסנל. GettyImages
אם ברצלונה נהייתה פחות טובה, מה ארסנל נהייתה?/GettyImages

הגרלת רבע גמר ליגת האלופות אמש (שישי) הציגה לראווה שמונה קבוצות, ומתוכן רק אחת מהאי הבריטי. לאחר שארסנל וצ'לסי סיימו את דרכן בשמינית הגמר עוסקים בממלכה בעתיד הענף בהשוואה לשאר היבשת, וכעת נדרש לסוגיה עם ארסן ונגר.

כשנשאל כיצד הפרמיירליג תוכל לגשר על הפערים הגדולים בינה ובין קבוצות בסגנון ברצלונה, ריאל מדריד ובאיירן מינכן, השיב מאמן ארסנל: "דרך זה שנביא לכאן שחקנים. הכדורגל שייך קודם כל לאיכות השחקנים. אני מאמין שעם משכורות גבוהות יותר השחקנים הכי טובים יתחילו להגיע לאנגליה, וזו תהיה התשובה. ברצלונה כבר נהייתה פחות טובה. למשך שנים האנגליות תמיד היו בשלבים האחרונים של ליגת האלופות, ואני מאמין שזה יחזור".

ונגר, שהפסיד לקטלאנים 5:1 בסיכום המשחקים בשמינית הגמר, הוסיף וטען כי קבוצות כגון ברצלונה ובאיירן מינכן "לא בלתי ניתנות להכנעה, ואני מאוכזב כי בשני המשחקים מול בארסה הם היו הכי ניתנים להכנעה בתקופה האחרונה. הם לא עד כדי כך ברמה אחרת. ברצלונה יכולה לשייט במשחקים, היא שיחקה בשבת מול קבוצה שבדקה ה-20 כבר היתה בפיגור 3:0. יש להם בעיות למכור את כל הכרטיסים שם, כי אין מאבק. בפרמיירליג זה לא קורה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully