וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמת השרון הדהימה את הפועל ראשון לציון, ניצחונות למכבי תל אביב ולמכבי ראשון לציון

שלב הפלייאוף החל: האלופה הפסידה 25:21 ועשויה למצוא את עצמה בחוץ אם לא תנצח במשחק הקרוב. 26:31 למכבי תל אביב על בני הרצליה, מכבי ראשון לציון גברה 28:31 על אס"א תל אביב. הפועל רמת גן קרובה להישארות בליגה, הפועל פתח תקוה בליגת המשנה

שחקן הפועל ראשון לציון בכדוריד, עידן מימון. נועם מושקוביץ
פתחו ברגל שמאל. מימון/נועם מושקוביץ

שלב הפלייאוף בליגת הכדוריד יצא היום (שישי) לדרך עם ארבע סדרות. במוקד, ההפתעה הגדולה מכיוונה של האלופה הפועל ראשון לציון, שהפסידה במשחק הראשון לרמת השרון, 25:21, ותיאלץ לנצח במשחק השני על מנת לכפות משחק שלישי ולהשאיר לעצמה סיכוי להגן על התואר. מכבי תל אביב ומכבי ראשון לציון הצליחו לשמור על הביתיות עם ניצחונות על בני הרצליה ואס"א תל אביב בהתאמה. א.כ נס ציונה הייתה לקבוצה היחידה שניצחה בחוץ, 17:23 באשדוד, והיא גנבה את הביתיות. בבית התחתון, הפועל פתח תקוה הפסידה להפועל רמת גן וחזרה לליגת המשנה בעוד שיריבתה קרובה להבטיח הישארות.

seperator

רמת השרון - הפועל ראשון לציון 21:25
הבריחה הגדולה של רמת השרון הגיעה במחצית השנייה, אז עלתה הקבוצה ל-11:16. עידן מימון עוד החזיר את האדומים ל-17:15, אך המארחת שוב פתחה פער, 18:21, וניצחה במשחק כולו 21:25. דניאל שקלים כבש שבעה שערים למנצחת, פילפ מריאן ויובל גררה כבשו ארבעה שערים מנגד.

מכבי תל אביב – בני הרצליה 26:31
ללא השוער המצטיין, מילאן קוסאנוביץ', הצליחו הצהובים לנצח במשחק הראשון בסדרה הרבה בזכות הופעה טובה של השוער הצעיר, תום שם טוב, וכן של נובאק בוסקוביץ' וחן פומרנץ בהתקפה (כבשו 19 שערים בצוותא).

מכבי ראשון לציון – אס"א תל אביב 28:31
המפגש בין השנייה לשביעית הזכיר את משחק הראשון בין השתיים העונה שהסתיים ב-34:35 לאס"א במחזור השלישי. אס"א כבר הובילה בחמישה שערים במחצית הראשונה, אך יריבתה הצליחה לבצע את המהפך המיוחל.

הפועל אשדוד – א.כ נס ציונה 23:17
פתיחה טובה של המחצית השנייה העניקה לאורחת את הניצחון. ליקו מילוסביץ' בלט כשסיפק חמש חסימות בהגנה. בואישיץ' סיים עם שבעה שערים, רוטברג הצטיין בשער.

הפועל רמת גן - הפועל פתח תקוה 28:32
לפני המשחק היה ברור שניצחון כמעט ויבטיח לרמת גן את המקום התשיעי ואת ההישרדות בליגת העל. מנגד, פתח תקוה הייתה חייבת ניצחון כדי להיות בתמונת הסיכויים למשחקי המבחן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully