וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבת בליגת העל: מכבי חיפה ועירוני נס ציונה יספקו מותחן נוסף?

18.3.2016 / 17:36

אחרי המשחק הפנטסטי ביניהן בסיבוב השני, תארח קבוצת התחתית הכתומה את החבורה של רמי הדר (19:10). הפועל חולון תקווה לצאת מהתחתית כשתארח את בני הרצליה (20:00, ספורט 5)

סיכום העונה בכדורסל הישראלי רמי הדר. אדריאן הרבשטיין
ימשיך במומנטום? הדר/אדריאן הרבשטיין

המחזור ה-24 בליגת העל ייצא לדרך מחר (שבת) עם שני משחקים מותחים. עירוני נס ציונה, ששואפת לברוח מהתחתית, תארח את מכבי חיפה, שגברה עליה במותחן אדיר בסיבוב השני לאחר שתי ההארכות (0:2 לחיפה על נס ציונה בשני הסיבובים הראשונים). הפועל חולון תנסה לחזור למסלול הניצחונות כשתארח את בני הרצליה הנהדרת של מיקי גורקה, שפחות מצטיינת העונה במשחקי החוץ (1:1 בין הקבוצות בשני הסיבובים הראשונים).

seperator

עירוני נס ציונה - מכבי חיפה (19:10, פריצות בספורט 5)

ארבעה הפסדים רצופים, שהחלו באותו הפסד כואב למכבי חיפה בסיבוב השני, דרדרו את עירוני נס ציונה למקום ה-11 בטבלה, עם אותו מספר ניצחונות כמו מכבי קרית גת האחרונה. בקבוצה נשמו לרווחה השבוע עם ההפסד של יריבתה לתחתית בנהריה, אך הכתומים יודעים שאם לא יחלו להשיג מספר ניצחונות, הם צפויים למצוא את עצמם בעונה הבאה בליגה השנייה אחרי שלוש עונות בליגה הבכירה. בהנהלת הקבוצה ובצוות המקצועי לא מתכוונים לוותר ועושים מאמצים להביא שחקן נוסף ברישום האחרון שמותר להם מבחינת חוקי הליגה עד לתום מועד ההעברות בעוד מספר שבועות. "כל משחק הוא חשוב מעכשיו, אנחנו צריכים להשאיר הכול על המגרש בכל משחק ואני מקווה שנראה את זה כבר ביום שבת", אמר יובל נעימי לקראת המשחק.

מכבי חיפה עצרה ביום ראשון רצף של שני הפסדים עם ניצחון ביתי על הפועל חולון שחיזק את מעמדם במקום השלישי בטבלה. בקבוצה מודעים לעובדה שהם יכולים לרשום העונה הישג היסטורי, והתחזקו בזר נוסף כשהחתימו את הגארד-פורוורד לירוי היקרסון, בעל עבר עשיר בליגות בדרום אמריקה. היקרסון נחת בישראל רק ביום שישי, ולא יהיה בסגל לקראת המשחק נגד נס ציונה. שחקן נוסף שלא נרשם זה שבוע שני הוא אמיר סלסטין, שגם כן שהה בארצות הברית לתקופה מסוימת. בחיפה יקוו להמשיך לקבל תפוקה משמעותית מהגארד המחליף ג'ון דיברתולומיאו, שמוביל בגדול במרוץ לתואר השחקן השישי של העונה. "נס ציונה היא קבוצה קשוחה, במיוחד בבית שלה ולמדנו את זה בפעם הקודמת", אמר דיברתולומיאו לקראת המשחק, "אנחנו מצפים שהמשחק הזה יהיה קשה לפחות כמו המשחק הקודם ואני מקווה שאם נשחק את המשחק שלנו אז נחזור לחיפה עם הניצחון".

sheen-shitof

עוד בוואלה

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אוהדי הפועל חולון. אדריאן הרבשטיין
ידחפו את הקבוצה? אוהדי הפועל חולון/אדריאן הרבשטיין

הפועל חולון - בני הרצליה (20:00, ספורט 5)

הרצף המצוין של הפועל חולון, שהעלה את הסגולים מהמקום האחרון בטבלה למקום העשירי, נקטע בפתיחת הסיבוב השלישי בהפסד למכבי חיפה בחוץ. הקבוצה של דן שמיר עושה מאמצים מזה מספר שבועות לצרף זר במקומו של מייק מוסר שגמר את העונה, ובינתיים החליטו בקבוצה לצרף גארד אמריקאי שיעבה את הסגל בשל הפציעה הקשה של ראמל בראדלי שמגבילה אותו בחודש האחרון. מי שנחשב למועמד מוביל להצטרף הוא סקוטי ריינולדס, ששיחק בקבוצה בעבר והיה במגעים מתקדמים עם הפועל ירושלים, אך כרגע יש פערים בין הצדדים ולא ברור האם יגיע. בחולון מקווים כי בעזרת דחיפת הקהל יוכלו לרשום משחק התקפי טוב ולרשום ניצחון משמעותי במלחמת ההשרדות.

בבני הרצליה העסקים כרגיל, ובפעם העשירית העונה ב-12 משחקי בית, הצליחה הקבוצה של מיקי גורקה להשיג ניצחון מרשים ושמרה על המקום הרביעי הנהדר. בשרון מרגישים כי לאור חוסר העקביות של קבוצות הצמרת, באפשרותם ליצור פעם מסוים ואולי להשיג יתרון ביתיות לקראת רבע גמר הפלייאוף, אך כדי לעשות זאת עליהם להשיג ניצחונות חוץ, מקום בו ניצחו רק שלוש פעמים העונה מתוך 11 ניסיונות. מי שנמצא בכושר פנטסטי לאחרונה הוא הקפטן אבירם זליקוביץ' שקלע 27 נקודות לפני שלושה שבועות נגד מכבי אשדוד ושיפר את שיא הקריירה שלו בשבוע שעבר עם 28 נקודות ב-26 דקות בלבד נגד הפועל תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully