וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רבע גמר הליגה האירופית: קלופ וליברפול ייפגשו את דורטמונד

המאמן ("מאושר") יתמודד עם הרדז במפגש כפול ומרגש מול האקסית. מחזיקת הגביע המכהנת סביליה תתמודד בדרבי ספרדי מול בילבאו. בראגה-שחטאר, ויאריאל-ספרטה פראג (המשחקים ב-7 ו-14 באפריל)

יורגן קלופ מאמן ליברפול. GettyImages
כמה מרגש. קלופ/GettyImages

הגרלת רבע גמר הליגה האירופית נערכה היום (שישי). אלה המשחקים (המפגשים ייערכו ב-7 וב-14 באפריל):

בראגה - שחטאר דונייצק
ויאריאל - ספרטה פראג
אתלטיק בילבאו - סביליה
בורוסיה דורטמונד - ליברפול

שיא ההגרלה היה כמובן המפגש האחרון שהוגרל, כאשר בשני הכדורים שנותרו בקערה היו השמות של בורוסיה דורטמונד ושל ליברפול, אותה מאמן יורגן קלופ החל מאמצע העונה הנוכחית. "קלופו" הפך בשבע השנים שלו על הקווים של השוורצגלבן לאחד המאמנים הטובים בעולם והוביל את הקבוצה הגרמנית לשתי אליפויות, גביע והופעה בגמר ליגת האלופות. גם בליברפול הוא כבר הספיק להפוך ליקיר האוהדים, לאחר שהדיח בשמינית הגמר אמש את היריבה השנואה מנצ'סטר יונייטד. המפגש בין שניים ממחנות האוהדים הכי מרגשים באירופה, בתוספת החזרה הגדולה של קלופ לסיגנל אידונה פארק, צפויים לספק כמה רגעים מיוחדים ביותר. על כר הדשא לעומת זאת, נראה שדורטמונד, שגם בשמינית הגמר פגשה יריבה אנגלית, את טוטנהאם והדיחה אותה בקלות עם 1:5 בסיכום, פייבוריטית ברורה לעלייה.

"אני מאושר", הודה קלופ. "בשביל לזכות בגביע נצטרך לנצח את הקבוצות הכי חזקות בטורניר, ועדיף לשחק מול דורטמונד פעמיים ולא פעם אחת בגמר. יהיה משחק מיוחד מאוד".

מפגש כפול מעניין נוסף יהיה בין זוכת הליגה האירופית בשנתיים האחרונות סביליה לבין אתלטיק בילבאו. שתי הקבוצות נאבקות כרגע על המקום הרביעי בליגה הספרדית, המוביל למוקדמות ליגת האלופות וההתמודדות ביניהן צפויה להיות מרתקת מאוד.

הנציגה השלישית של ספרד ברבע גמר המפעל, ויאריאל, תתמודד מול ספרטה פראג שהיממה את לאציו עם 0:3 בגומלין באולימפיקו בשמינית הגמר. בראגה הפורטוגלית תפגוש את שחטאר דונייצק החזקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully