וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייל לא זומן לוויילס בהתערבות ריאל, אינייסטה וקוסטה לא בסגל ספרד

הפתעות גדולות לקראת משחקי ההכנה ליורו. הבלאנקוס הגיעו להחלטה משותפת עם הוולשים על אי זימונו של הכוכב מול צ. אירלנד ואוקראינה. דל בוסקה השאיר גם את קרבחאל בחוץ, אך זימן את אדוריץ וסרג'י רוברטו

ויסנטה דל בוסקה מאמן נבחרת ספרד. AP
הפתעות. דל בוסקה/AP

הנבחרות האירופיות מתחילות לפרסם את הסגלים שלהם לקראת משחקי הידידות בשבוע הבא, כשנבחרת ספרד המסקרנת, תפגוש את איטליה ורומניה בשני משחקים מסקרנים מאוד, שיחררה היום (שישי) את הסגל שלה.

המאמן, ויסנטה דל בוסקה, יצטרך לתת תשובות לשלוש שאלות מעניינות ביותר. ראשית, מדוע אנדרס אינייסטה ודניאל קרבחאל נשארו בחוץ, שנית, מי מבין איקר קסיאס ודויד דה חאה, שזומנו כמובן, יעמוד בין הקורות ושנית, האם השארתו של חלוץ צ'לסי, דייגו קוסטה, היא מקצועית או קשורה לבעיות ההתנהגות שלו באנגליה.

דל בוסקה העדיף שלושה חלוצי חוד לפני קוסטה - פאקו אלקאסר מוולנסיה, אלבארו מוראטה, שנמצא בתקופה אדירה ביובנטוס ואפילו את אריץ אדוריץ בן ה-35 מבילבאו. גם נוליטו, שהוא אינו חלוץ מטרה, בסגל וכן פדרו.

דל בוסקה התייחס לסגל ואמר: "זה לא הסגל הסופי ליורו, אבל זו גרסה די סופית".

הסגל המלא:

שוערים: איקר קסיאס, דויד דה חאה, ריקו

הגנה: חואנפראן, מריו גספאר, ג'רארד פיקה, סרחיו ראמוס, מארק בארטרה, נאצ'ו, ג'ורדי אלבה, ססאר אספיליקואטה

קישור: סרחיו בוסקטס, מיקל סן חוסה, סרג'י רוברטו, קוקה, ססק פברגאס, טיאגו אלקנטרה, איסקו, חואן מאטה

התקפה: נוליטו, פדרו, אריץ אדוריץ, אלבארו מוראטה, פאקו אלקאסר

שחקן נבחרת ויילס גארת' בייל חוגג. רויטרס
נשאר בבית. בייל/רויטרס

הפתעה גדולה בנבחרת ווילס: גארת' בייל, הכוכב הגדול של כריס קולמן לא זומן למשחקי ההכנה של הוולשים נגד צפון אירלנד ואוקראינה. גם ארון רמזי הפצוע וג'יימס קולינס בלם ווסטהאם נותרו מחוץ לסגל.

קולמן ציין שההחלטה לא לזמן את בייל הייתה בהתייעצות משותפת עם ההתאחדות הוולשית ועם קבוצתו ריאל מדריד, שחוששת מפציעה נוספת של השחקן בעקבות העומס הגדול, כאשר השחקן חזר רק לא מכבר מפציעה. ווילס תארח את צפון אירלנד ב-24 לחודש ותתארח באוקראינה ארבעה ימים לאחר מכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully