וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: לסטר סיטי המוליכה ניצחה 0:1 את קריסטל פאלאס

הסנסציה של העונה הגדילה את יתרונה בפסגה לשמונה נקודות, אחרי שריאד מחרז כבש (34). קספר שמייכל סיפק הצלה גדולה. צ'לסי חילצה 2:2 מול ווסטהאם. ארסנל ניצחה 0:2 בחוץ את אברטון

אלכס איוובי שחקן ארסנל חוגג שער. רויטרס
הופעת בכורה בפרמיירליג וגם שער ראשון. אלכס איובי חוגג/רויטרס

מסע הקסם של לסטר סיטי נמשך הערב (שבת) עם עוד 0:1, הפעם על קריסטל פאלאס בחוץ, שהגדיל את היתרון בפסגה לשמונה נקודות. משחקי השבת החלו עם 0:2 של ארסנל במגרשה של אברטון, כשצ'לסי חילצה 2:2 ביתי מול ווסטהאם.

ריאד מחרז שחקן לסטר סיטי כובש שער. רויטרס
מעורב ב-27 שערי ליגה העונה - 16 שערים ו-11 בישולים. ריאד מחרז כובש/רויטרס

קריסטל פאלאס - לסטר סיטי 1:0

המסע החלומי של השועלים נמשך עם ניצחון שלישי ברציפות באותה תוצאה. הפעם האיש שהביא את שלוש הנקודות היה ריאד מחרז, שנהנה מבישול של ג'יימי ורדי בדקה ה-34 וכבש את ה-16 שלו בליגה, אחרי החמצה אחת גדולה לפני כן. קספר שמייכל הנהדר מנע מהמארחת להשיג את השוויון והותיר את אלן פארדיו עם 13 משחקי ליגה ללא ניצחון. קלאודיו ראניירי, מנגד, יכול שוב לשפשף עיניו בתדהמה. לסטר סיטי לפחות זמנית עם שמונה נקודות יתרון בפסגה, כשלסיום העונה נותרו עוד שבעה מחזורים בלבד. אנחנו בדרך לאלופה הסנסציונית בתולדות הפרמיירליג.

דקה 19: מחרז היה חייב להעלות את לסטר ליתרון, אבל הנסי יצא לעברו ועצר עם הרגל, כשהכדור המשיך להתגלגל לעבר השער ודאן הרחיק.

דקה 34: גול! הגנת פאלאס הרחיקה רע ולסטר התחילה מחדש עם ורדי מצד שמאל. החלוץ לקח איתו שני שחקני הגנה והעביר כדור רוחב לעבר מחרז, שבנגיעה בעט פנימה את ה-16 שלו בליגה. 0:1 ללסטר סיטי.

דקה 37: שמייכל מנע את השוויון. בולאסי הטעה את השומר שלו ובעט ברגל שמאל מצד שמאל. הכדור פגע בשחקן הגנה והטעה את השוער, שאיכשהו שלח יד והציל בתנועה אינסטינקטיבית.

דקה 40: אולברייטון כמעט עם השני. הקשר השמאלי היתל בשני שחקני פאלאס ובעט כדור חזק בימין, אבל הנסי הדף היטב.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
ריאד מחרז חוגג עם ג'יימי ורדי/רויטרס

צ'לסי - ווסטהאם 2:2

הפטישים החמיצו הזדמנות לחגוג ניצחון ראשון בסטמפורד ברידג' מאז ספטמבר 2002 ולקפוץ למקום הרביעי לפני הדרבי של מנצ'סטר. סלאבן ביליץ' קיבל עוד הופעה נהדרת מדימיטרי פאייה, שהיה מעורב בשני השערים של מנואל לאנסיני והמחליף אנדי קארול, שבאחת הנגיעות הראשונות שלו על המגרש החזיר את היתרון. האלופה היוצאת ניצלה הודות לצמד של ססק פברגאס - הראשון בכדור חופשי והשני בפנדל לקראת הסיום.

דקה 17: גול! פאייה כדרר על סף הרחבה ונבלם. הכדור הגיע ללאנסיני שבאלגנטיות סובב מ-20 מטרים אל הרשת של קורטואה. שער יפהפה של הארגנטינאי, 0:1 לווסטהאם.

דקה 45: גול! שוויון לא פחות יפה של פברגאס. הקשר הספרדי סובב כדור חופשי מ-18 מטרים לחיבורים של אדריאן. שער ראשון של פברגאס בכדור חופשי ישיר בפרמיירליג, מאז דצמבר 2009. צ'לסי השוותה ל-1:1.

דקה 61: גול! דקה על המגרש הספיקה לקארול המחליף כדי לכבוש. פאייה הנהדר פירק את הגנת צ'לסי עם כדור עומק לעבר החלוץ, שמצד שמאל בעט ברגל שמאל אל הרשת. 1:2 לווסטהאם.

דקה 88: גול! לופטוס צ'יק המחליף, רק ארבע דקות על המגרש, נכנס לרחבה והוכשל על ידי אנטוניו. השופט הצביע על הנקודה הלבנה ופברגאס השלים צמד עבור צ'לסי וקבע 2:2.

ססק פברגאס שחקן צ'לסי חוגג שער. רויטרס
כדור חופשי מושלם. ססק פברגאס/רויטרס

אברטון - ארסנל 2:0

ארבע שנים אחרי הניצחון הקודם שלה בגודיסון פארק, ארסנל הצליחה לעשות את העבודה באצטדיונה של אברטון ולצמק את הפער מטוטנהאם השנייה, לפחות זמנית, לשלוש נקודות. ב-2012 היה זה תומאס ורמאלן שהכריע את המשחק בדקה השמינית, כשהפעם שער מוקדם של דני וולבק בדקה השביעית סלל את הדרך והצעיר אלכס איובי חגג שער בכורה במשחקו הראשון בהרכב בפרמיירליג, עם כדור בין רגליו של ג'ואל רובלס בדקה ה-42. אחרי ההדחות מהגביע וליגת האלופות, ארסן ונגר יכול להירגע מעט, אם כי במחצית השנייה הדאיגו אותו הפציעות של וולבק, מסוט אוזיל והשוער דויד אוספינה, שאיכשהו סחב עד לסיום. הטופיז נותרו עם ארבעה ניצחונות ליגה ביתיים בלבד העונה.

דקה 2: קולמן כמעט כבש, אבל הכדור שלו מימין פגע בצד החיצוני של הקורה וחמק החוצה. מזל גדול לארסנל.

דקה 7: גול! אלכסיס החליף מסירות עם אוזיל והכניס כדור עומק נהדר לוולבק, שעבר את השוער ולא התקשה להעלות את ארסנל ליתרון מוקדם של 0:1.

דקה 42: גול! אברטון שלטה, ארסנל הכתה. אלכסיס לחץ וכפה איבוד כדור, כשביירין שלח כדור ארוך בצד ימין לעבר איובי. הניגרי הצעיר השאיר אבק לפונס מורי, נכנס לרחבה ובעט חד בין רגליו של ג'ואל. שער בכורה לאיובי, 0:2 לארסנל.

דקה 66: השוער אוספינה נפגע בגבו מגלישה של לוקאקו ונראה סובל למדי, אך למרות זאת הוא התעקש להמשיך.

דקה 69: ג'אגיילקה יכול היה לנצל את מצבו הבעייתי של אוספינה כדי לצמק עבור אברטון, אבל מול שער כמעט חשוף נגח החוצה.

ליז מקלרנון מלהקת אטומיק קיטן נהנית ביציע/רויטרס

משחקים נוספים:

ווסט ברומיץ' - נוריץ' 1:0
לנוריץ': רובי בריידי (50)

ווטפורד - סטוק סיטי 2:1
לווטפורד: טרוי דיני (86). לסטוק: ג'וני וולטרס (18), חוסלו (51)

סוונסי - אסטון וילה 0:1
לסוונסי: פדריקו פרננדס (53)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully