וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינדיאן וולס: דג'וקוביץ' גבר על צוגנה ויפגוש את נדאל בחצי הגמר

המדורג ראשון נאלץ לעבוד קשה מאוד לפני שהכניע את הצרפתי 6:7, 6:7. הספרדי פתח רע, אך ניצח 4:6, 3:6 את היפני: "נותן לי ביטחון". בחצי הגמר השני ייפגשו ראוניץ' וגופן

רפאל נדאל, טניסאי ספרדי. AP
התאושש במהרה. נדאל/AP

טורניר אינדיאן וולס מגיע לשלבים הסופיים שלו ואמש (שישי) עלה לחצי הגמר הספרדי רפאל נדאל, שהתאושש מפתיחה לא מוצלחת מול קיי נישיקורי וניצח 4:6, 3:6 בדרך לחצי הגמר. אחרי שאיבד את המשחקונים הראשונים ליריבו היפני, הגביר נדאל את הלחץ, חזר ל-4:4 וניצח במערכה הראשונה כשהמערכה השנייה הייתה אף קלה יותר עבורו. "ניצחתי שחקן של טופ 10, וזה חשוב עבור הביטחון שלי", אמר השור ממאיורקה.

בחצי הגמר מחכה לו גמר משוכה גבוהה בהרבה בדמות נובאק דג'וקוביץ', שנאלץ לעבוד קשה מאוד לפני שהכניע את ג'ו ווילפריד צונגה 6:7, 6:7 לפני ששיפר את מאזנו ב-2016 ל-1:20.

גם מילוש ראוניץ' הקנדי עלה לחצי הגמר לאחר שגבר 5:7, 3:6 על גאל מונפיס הצרפתי. ראוניץ' הגיע לחצי הגמר גם בשנה שעברה, אז הפסיד לרוג'ר פדרר וינסה לעשות קפיצת מדרגה השנה. ראוניץ' רשם ניצחון שני השנה על הצרפתי, עליו גבר גם באליפות אוסטרליה. ראוניץ' אמר לאחר המשחק: "שיחקתי טוב ויצרתי הרבה הזדמנויות לעצמי. ידעתי לצאת מצרות כשהייתי צריך.

ראוניץ' יפגוש בחצי הגמר את דייויד גופן הבלגי, שניצח 6:7, 2:6 את מריאן צ'יליץ'. הבלגי המשיך בטורניר המרשים שלו וניצח עוד שחקן מרשים אחרי שגבר על סטן ואורינקה בסיבוב הרביעי. גופין העפיל לחצי גמר מאסטרס הראשון בקריירה שלו.

בנשים, ויקטוריה אזרנקה דרסה ללא עוררין על מגדלנה ריבריקובה הסרבית עם דאבל בייגל (0:6, 0:6) והיא תפגוש את קרולינה פליסקובה בחצי הגמר אחרי שהצ'כית גברה 3:6, 2:6 על דריה קסאטקינה הרוסיה.

ויקטוריה אזרנקה, טניסאית בלארוסית. AP
דאבל בייגל. אזרנקה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully