וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני מכבי נתניה בהודעת תמיכה באוסידון: "תחתיו, האימפריה תחזור"

18.3.2016 / 8:18

על רקע השמועות על עזיבתו, היו"ר קיבל תמיכה מהשחקנים: "היה שם בשבילנו. העמיד את התנאים הכי נוחים". העירייה תצטרך לגייס כמיליון ש"ח כדי שיעזוב. בסביבתו אמרו: "הוא מוכן להמשיך"

one

גורמים בעיריית נתניה ובראשם ראשת העיר מרים פיירברג איכר ומנכ"ל העירייה אבי בן חמו, יקיימו בסוף השבוע שיחות עם מקורבים למועדון וספונסרים שליוו בעבר את הקבוצה על מנת להגיש בסופו של דבר הצעה כספית לדורון אוסידון כדי שיפנה את תפקידו כיו"ר המועדון. על פי החוזה שמחזיק אוסידון הוא משתכר 35 אלף שקל ברוטו לחודש כאשר יש לו חוזה לארבע עונות נוספות. בפגישה שנערכה אתמול בין אוסידון לבין מנכ"ל העירייה אבי בן חמו בתיווכו של קובי בלדב עלתה אופציית ההיפרדות מאוסידון ודובר על הסכום הכולל שצריך אוסידון לקבל על מנת לפנות את מקומו. ההערכה היא שהעירייה תצטרך לגייס בדרכים שונות למעלה ממיליון שקל כדי שאוסידון יעזוב.

אוסידון טען בפגישה כי הוא מעוניין להישאר במכבי נתניה והיוזמה להיפרדות היא לא שלו. "מבחינתו, הוא מוכן להמשיך בדרך מתוך אמונה שהוא ישקם את נתניה בעונה הבאה בליגה הלאומית ויחזיר אותה בתום עונה אחת לליגת העל", אמרו בסביבתו הבוקר.

אף שאוסידון הגדיר את סיכוייו להישאר בנתניה כ-50 אחוז, ההערכה היא שזו רק שאלה של זמן עד שהוא יחתום מול העירייה על הסכם הפיצויים שלו ויעזוב. בעירייה עדיין מקווים שאיש העסקים אבי גרוס ייקח את הקבוצה אף שהודיע באמצע השבוע שהוא מעוניין רק במחלקת הנוער. במידה שגרוס יסרב, תצטרך העירייה למצוא גורם אחר שייקח עליו את המועדון אחרי אוסידון.

דורון אוסידון יו"ר מכבי נתניה. יוסי ציפקיס
בדרך החוצה? אוסידון/יוסי ציפקיס

בלי קשר למגעים להוצאתו מהקבוצה, דרש אתמול אוסידון פעם נוספת שהעירייה תעביר את כספי התמיכות בגובה של 700 אלף שקל כדי שיוכל לשלם לשחקנים כבר בתחילת השבוע הבא את משכורות חודש פברואר המעוכבות כבר למעלה משבוע. בתוך כך החליט אמש אוסידון לוותר בשלב הזה על השימוע לפני פיטורים שהיה אמור לערוך למאמן קבוצת הנוער יוסי טוויל והוא ידריך מחר את קבוצת הנוער בדרבי העירוני מול בית"ר טוברוק.

על רקע הידיעות כי ימיו בקבוצה עומדים בפני סיום, התכנסו הבוקר שחקני מכבי נתניה והוציאו הודעת תמיכה ביושב הראש דורון אוסידון. השחקנים פנו אוסידון וביקשו ממנו להישאר בראש המועדון ולפתוח בהכנות לעונה הבאה.

בהודעה נכתב: "אנחנו שחקני מכבי נתניה, מבקשים להודיע שאנו תומכים ביו"ר שלנו ואנחנו בטוחים שתוכנית ההבראה שהחלה השנה, תעשה את המועדון חזק יותר ומוכן לקראת השנה הבאה. במשך כל השנה, דורון היה בשבילנו ברגעים הכי קשים, ספג את הביקורת ודאג תמיד לשלם לנו משכורות בזמן (לפעמים גם לפני) ולהעמיד לנו את התנאים הכי נוחים.
גם חוסר מזל מקצועי וגם פציעות של שחקנים גרמו לעונה הזאת להראות כל כך נורא, אבל לא חלילה בגלל דורון. האחריות של כולנו שחקנים, מאמן, הנהלה וכולנו צריכים וחייבים לתקן את העונה הזאת ולהחזיר את החיוך לאוהדים.
מכבי נתניה מועדון מפואר ואנחנו בטוחים שתחת הנהגתו של דורון, האימפריה עוד תחזור. דורון, אנו קוראים לך להשאר במועדון ולהתחיל להכין את השנה הבאה למעננו ולמען המועדון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully