וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלופ: "ברור שאני לא רוצה לפגוש את דורטמונד בשלב הבא"

אחרי שהדיח עם ליברפול את יונייטד, המאמן חושש ממפגש מול האקסית בשלב הבא: "למה שארצה לקבל את היריבה הכי חזקה?". מהומה נרשמה בין מחנות האוהדים, פלאיני שלח מרפקים ללוברן ופירמינו

מאמן ליברפול יורגן קלופ חוגג. רויטרס
עוד וי. יורגן קלופ/רויטרס

ליברפול השלימה אמש (חמישי) את העבודה, ולאחר הניצחון הביתי 0:2 על מנצ'סטר יונייטד במשחק הראשון, סיימה ב-1:1 באולד טראפורד ועלתה לרבע גמר הליגה האירופית. הקבוצה עוד לא הפסידה העונה במסגרת האירופית. בפעם האחרונה שזה קרה, בשנת 1984, המייטי רדס זכו בסופו של דבר בגביע אירופה לאלופות. יונייטד כבשה ראשונה מפנדל של מרסיאל אך שער אדיר של קוטיניו סגר את הסיפור ושלח את היריבה המרה מכולן הביתה.

אגב, שתי הקבוצות עלולות לעמוד בפני דין משמעתי באופ"א אחרי שבמהלך המשחק נרשמה התפרעות בין מחנות האוהדים. על פי הדיווחים שמגיעים מאנגליה במהלך המהומה נזרקו משענות של כיסאות וכן חילופי מהלומות, מה שגרם למעצרם של שלושה אוהדים. מי שעוד תפס את הכותרות במובן השלילי הוא מרואן פלאיני. אחרי שבמשחק הקודם הוא נתפס כשהוא שולח מרפק לעברו של אמרה ג'אן, הקשר הבלגי שוב שלח מרפקים פעמיים לעברם של דיאן לוברן ורוברטו פירמינו. השופט הסרבי מילוראד מאזיץ' הסתפק רק בכרטיס צהוב.

אוהדים מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
המהומה בין האוהדים במהלך המשחק/GettyImages

יורגן קלופ, מאמנה של ליברפול התייחס לאפשרות של מפגש מול דורטמונד בשלב הבא ואמר: "דורטמונד? ברור שלא. למה שארצה לקבל את היריבה הכי חזקה בשלב הבא? אני לא כזה טיפש. אבל אם נקבל את דורטמונד, ננסה לנצח. אני די משוכנע שאין משחקים קלים עכשיו, אנחנו צריכים להיות מוכנים".

על הניצחון מול יונייטד: "זה היה משחק אינטנסיבי והגיע לנו הניצחון הזה. זו הרגשה טובה משום שזו הייתה עבודה ממש קשה. זה היה מאבק קשה מול יריבה חזקה אבל אני מרוצה".

שחקן ליברפול, ג'יימס מילנר: "שתי הקבוצות הגיעו להזדמנויות, שיחקנו פחות טוב מבמשחק הראשון. השוער שלהם היה מצוין. קוטיניו הוא שחקן מצוין והוא רק ישתפר. צריך כזה קסם לפעמים".

הפרשן ושחקן העבר של יונייטד, פול סקולס, שהעביר ביקורת חריפה על ואן חאל אחרי המשחק הקודם: "אסור היה להרשות לדני וולבק לעזוב את הקבוצה. הוא היה פה מאז שהיה בן תשע, הוא יכול לשחק באגף הוא באמצע. הוא מהיר, חזק ויודע להבקיע. הוא היה משתלב בקלות בקבוצה הזו".

אוהדי ליברפול חוגגים כמו שרק הם יודעים:

מסתבר שקוטיניו עובד על הבקעת שער כזה כבר הרבה זמן הנה הוא באימון אינטר לפני שלוש שנים:

ריקוד הניצחון של קלופ:

קלופ מפתיע את ואן חאל:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully