וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לשחקנים נמאס מקיירי. אם לברון ייעדר הרבה, חדר ההלבשה יירתח"

ביקורת רבה בקליבלנד על הרכז, שבהיעדרו של לברון מסר רק אסיסט אחד ולקח 28 זריקות בניצחון על דאלאס: "הוא פשוט לא מסוגל להניע כדור. הוא מראה עד כמה הוא לא מוכן להוביל קבוצה"

קיירי אירווינג שחקן קליבלנד מול דירק נוביצקי שחקן דאלאס. AP
סופג הרבה ביקורת. אירווינג במשחק הלילה/AP

קליבלנד אומנם השיגה בלילה החולף (בין רביעי לחמישי) ניצחון 98:99 ביתי על דאלאס, למרות שלברון ג'יימס זכה למנוחה, אלא שגם המשחק הזה, כמו יותר מדי ניצחונות העונה אצל הקאבס, לא עבר בשקט.

קיירי אירווינג, שבתחילת העונה כבר ספג ביקורת מלברון לאחר שסיים משחק הפסד מול יוטה ללא אף אסיסט למרות שהוא הרכז הפותח של הקבוצה, ניצל את היעדרו של המלך כדי לזרוק ללא הכרה מול המאבס. אירווינג צלף 33 נקודות אומנם, אך עשה זאת ב-28 זריקות וכשהוא מוסר אסיסט אחד בלבד ב-39 דקות על הפרקט.

לחברים שלו לקבוצה, זה קצת נמאס. כריס היינס מ"קליבלנד.קום" דיווח בטור שכותרתו "קיירי אירווינג שוב מראה שהוא לא מוכן להוביל קבוצה": "אחרי המשחק, כמה שחקנים לא ממש הצליחו להבין איך הפוינט גארד שלהם רושם רק אסיסט אחד ב-39 דקות. הם היו מתוסכלים מקיירי, אבל הניצחון וההגנה הטובה שלו הורידו מעט את מידת הכעס עליו. התחושה בחדר ההלבשה היא שהסיטואציה הזו היא נסבלת, כי זה לא מצב תמידי. אלא שאם הקאבס ייאלצו לשחק בלי לברון לאורך תקופה ממושכת, חדר ההלבשה יירתח. לשחקנים מתחיל להימאס מחוסר היכולת של קיירי לא רק למסור כמות נורמלית של אסיסטים עבור רכז, אלא באופן כללי, פשוט להניע את הכדור".

ב"NBC" הציגו את המיקום של אירווינג ביחס ל-29 הרכזים האחרים שפותחים בליגה. הוא במקום ה-25 בלבד באסיסטים למשחק (4.5) ובמקום ה-24 לאסיסטים פר 36 דקות (5.2). הוא במקום ה-28 למסירות פר 36 דקות (58.3) ובמקום ה-26 למסירות במשחק (49.9) והוא במקום ה-24 באחוז הנגיעות בכדור שמסתיימות במסירה (68.5). מנגד, הוא במקום העשירי בשניות בהן הוא מחזיק בכדור (4.7) ובמקום ה-12 בדריבלים פר נגיעה בכדור (4.7).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully