וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחמאה למסי או עקיצה לפפ? מוריניו: "יש שחקנים שעושים הבדל"

אחרי שתקף את הפרעוש לא פעם בעבר, המנג'ר הפורטוגלי פרגן לו ועל הדרך, עקץ את מאמני ברצלונה: "הוא זכה בצ'מפיונס עם שלושה מאמנים שונים. יותר קל לזכות בתארים איתו מאשר נגדו"

ז'וזה מוריניו עם ליאונל מסי 2011. AP
בעד מסי? נגד גווארדיולה? מי יודע. מוריניו והפרעוש/AP

ז'וזה מוריניו מובטל כרגע. לכן, "המיוחד" מוצא לעצמו תעסוקה מדי פעם ולכבוד שמינית גמר ליגת האלופות, שהושלמה אמש (רביעי), הוא העניק ריאיון בו ספק החמיא לליאונל מסי, האיש עליו אמר בעבר שהוא "שחקן תיאטרון" ו"פחות טוב מרונאלדו" וספק עקץ את הקולגות שלו, מאמני ברצלונה בעבר ובהווה וביניהם כמובן, הנמסיס הגדול פפ גווארדיולה.

בראיון ל-BT ספורט אמר מוריניו: "בפסגת הכדורגל נמצאים כוכבים אינדיבידואלים. למשל, מסי, שזכה בליגת האלופות עם שלושה מאמנים שונים. אני חושב שקל יותר לזכות בליגת האלופות ובתארים בכלל כשהוא בקבוצה שלך, מאשר כשהוא נגדך. אני מאמן, ואני יודע שלפעמים אנשים חושבים שהכוכבים חשובים יותר מהקבוצה. אני ממשיך להאמין שהקבוצה חשובה יותר מכל דבר אחר, אבל ברור כשמש שיש שחקנים שיכולים לעשות את ההבדל".

מוריניו סירב לאמת את השמועות לגבי הצטרפות למנצ'סטר יונייטד בעונה הבאה ורק הוסיף: "היה לי את המזל לקבל כמה הצעות טובות מאז שעזבתי את צ'לסי בחודש דצמבר האחרון, אבל לקחתי את ההחלטה לחכות בסבלנות. המציאות היא שאני רוצה לחזור לעבוד. באמצע יולי יתחילו ההכנות לעונה הבאה ואני רוצה להיות באיזושהי קבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully