וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: איסקו וחאמס יעזבו את ריאל מדריד, בייל ישוכנע לא לשחק בווילס?

ב"אס" טוענים שהשניים שאיבדו את מקומם בהרכב, צפויים לעזוב בעונה הבאה. יובנטוס מעוניינת בספרדי הצעיר. הבלאנקוס מפעילים לחץ על הוולשי לא לשחק בנבחרת מחשש לפציעה נוספת

one

האם גארת' בייל יעמוד במרכזו של עימות בין ריאל מדריד להתאחדות הוולשית? בייל חזר לא מכבר מפציעה ונכנס לעניינים בקבוצתו ובמועדון מתכוונים להפעיל עליו לחץ שלא יצטרף למשחקי נבחרתו בשל הנטייה שלו להיפצע והעומס שמצפה לו לקראת משחקי רבע גמר ליגת האלופות והקלאסיקו שמתקרב.

התקשורת הבריטית מדווחים שכריס קולמן מאמן נבחרת ווילס ידון על כך עם זידאן היום. המנג'ר הוולשי מתכוון לכלול את בייל בסגל שלו לשני משחקי הידידות שמצפים לנבחרת מול צפון אירלנד ב-24 לחודש ומול אוקראינה ב-28 בחודש. החשש של ריאל בהחלט מובן, לאור העובדה שבייל סבל כבר משש פציעות מאז שהצטרף לקבוצה ב-2013, אחת מהן נגרמה לו בזמן ששיחק 90 דקות במדי הנבחרת מול אנדורה במוקדמות היורו. הפציעה האחרונה של בייל נגרמה לו ב-17 בינואר והוא חזר לפעילות ב-5 במרץ נגד סלטה ויגו.

גארת' בייל ריאל מדריד מול מוחמד סלאח רומא. GettyImages
בריאל חוששים לשלומו. בייל/GettyImages

ובינתיים, ב"אס" המדרידאי מדווחים היום שריאל מדריד כבר מתכננת את העונה הבאה, כשחאמס רודריגס ואיסקו לא אמורים להיות חלק ממנה. על פי הדיווחים ריאל תוותר על השניים שנוחלים עונה די מאכזבת ובכך לפנות תקציב לרכישתם של שחקנים אחרים, כאשר אדן הזאר נמצא חזק על הכוונת של המועדון.

חאמס רודריגס, שהיה מלך שערי המונדיאל האחרון במדי קולומביה, הגיע בכסף גדול בקיץ אך הפך לשחקן ספסל בריאל, כשצ'לסי, מנצ'סטר יונייטד ומנצ'סטר סיטי כבר עוקבות אחרי מצבו בקבוצה. לגבי איסקו, מעמדו בקבוצה נחלש מאוד מאז הגעתו של זידאן, שספסל אותו ב-10 מתוך 13 משחקי הליגה האחרונים של הקבוצה. המועמדת המובילה כרגע לקלוט את איסקו בעונה הבאה היא יובנטוס, כאשר על פי דיווחים באיטליה מי שמשכנע אותו להצטרף לגברת הזקנה הוא אלבארו מוראטה, החלוץ הספרדי של הקבוצה האיטלקית שהצטרף מריאל מדריד ועושה חיל אצל אלגרי.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
חאמס רודריגס ריאל מדריד. רויטרס
בדרך החוצה? חאמס רודריגס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully