וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינדיאן וולס: דג'וקוביץ' ונדאל ברבע הגמר, ואוורינקה הודח

הסרבי המדורג ראשון טייל עם 3:6, 3:6 על פליסיאנו לופס ויפגוש בשלב הבא את צונגה. הספרדי הציל נקודת משחק וגבר על זברב המפתיע 7:6, 0:6, 5:7. גופין ניצח את השוויצרי

נובאק דג'וקוביץ'. GettyImages
צונגה מחכה. דג'וקוביץ'/GettyImages

טורניר אינדיאן וולס מסבב המאסטרס 1,000 ב-ATP נמשך הלילה (בין רביעי לחמישי) עם כמה משחקים מסקרנים כשבמוקד עמד משחקו של נובאק דג'וקוביץ', הסרבי המדורג ראשון שהעפיל לרבע הגמר אחרי ניצחון קל וחלק על על הספרדי פליסיאנו לופס 3:6,3:6. דג'וקוביץ', שזכה בטורניר היוקרתי ארבע פעמים ומנסה להגן על תוארו מהעונה שעברה, לא התקשה מול יריבו וניצח תוך שעה ו-5 דקות.

"חיכיתי להזדמנויות שלי וכשהן באו אז ניצלתי אותן לנקודות קלות. אני לא חושב שפליסיאנו שיחק ברמה הכי גבוהה שלו, אבל לי גם יש חלק בזה". כך אמר דג'וקוביץ', שיפגוש בסיבוב הבא את ג'ו וילפריד צונגה הצרפתי שניצח את המדורג 11 דומיניק תים.

אחרי שהפתיע בסיבוב הקודם עם ניצחון על ז'יל סימון, אלכס זברב הגרמני בן ה-18 נעצר הבוקר אחרי הפסד 6:7, 6:0, 7:5 לרפאל נדאל. הספרדי המדורג רביעי, שהפסיד את המערכה הראשונה וניצח בקלות בשנייה, הציל נקודת משחק של הגרמני ויפגוש בסיבוב הבא את נישיקורי.דויד גופין הבלגי הפתיע את סטאניסלס ואוורינקה ויפגוש בסיבוב הבא את מרין צ'יליץ' הקרואטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully