וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנתוני: "צריך לתת לגולדן סטייט שבחים למרות שהם כיסחו אותנו"

פורוורד הניקס יודע שהפסיד לקבוצה היסטורית. קר: "לא חושבים על מספרים". נוביצקי זעם על השיפוט בהפסד לקליבלנד: "קיירי פשוט הופיע באורח פלא?". דוראנט: "המסורת של בוסטון? אין שנייה לה"

סטפן קרי שחקן גולדן סטייט. AP
בלתי עציר. קרי/AP

רוב הקבוצות הגדולות ב-NBA שיחקו הלילה (בין רביעי לחמישי) והשיגו בעיקר ניצחונות גדולים. סטף קרי עבר עוד לילה היסטורי, הקאבס ניצחו ללא לברון ואוקלהומה אמנם ניצחה בבוסטון, אך את רוב תשומת הלב גרף קווין דוראנט, שקיבל תשואות רבות מהקהל המקומי בתקווה שיחתום בקבוצה בקיץ, כשיהפוך לשחקן חופשי.

ג'ון וול, ננה שחקני וושינגטון. AP
עוד טריפל דאבל לאוסף. וול/AP

המספרים של הלילה

* סטפן קרי כבר הגיע ל-330 שלשות השנה. ממשיך להגדיל את השיא האישי שלו.

* קרי קלע העונה יותר שלשות ממה שמג'יק ג'ונסון קלע בכל הקריירה.

* ג'ון וול השיג את הטריפל דאבל השלישי שלו העונה.

* קווין דוראנט קלע העונה יותר מ-20 נקודות ב-60 מ-61 המשחקים בהם שיחק.

* שחקני ה-NBA השיגו השנה 55 טריפל דאבלים - הכי הרבה מאז עונת 1989-90.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
קווין דוראנט שחקן אוקלהומה סיטי. AP
רמז עבה? דוראנט/AP

קרי לא התייחס להישגים שלו, אלא להצגה של מאריס ספייטס, שעלה מהספסל וקלע 13 נקודות שכללו 3 שלשות: "זו תוספת נהדרת ועוד אלמנט מעניין. נמשיך לתת לו כדורים כשהוא חם". המאמן סטיב קר הוסיף: "אנחנו לא חושבים על מספרים וזו אחת הסיבות שיש לנו עונה נהדרת. אנחנו לא שמים לב לדברים שהם לא קריטיים".

כרמלו אנתוני החמיא לקבוצה שהביסה אותו: "הדרך בה הם משחקים היא מדהימה. יש להם הרכבים שונים שעושים דברים אדירים. הם עושים היסטוריה. צריכים לתת להם טפיחה על השכם למרות שהם כיסחו אותנו".

בקליבלנד, בעיקר התעסקו בחטיפה של קיירי אירווינג במהלך הקריטי בסיום הניצחון על דאלאס. נוביצקי דרש עבירה אך לא קיבל ואמר בעצבים: "הוא פשוט הופיע שם באורח פלא, זה מה שקרה". קיירי הגיב: "זה היה עימות פיזי, הכל בסדר. אנחנו מודעים לרקורד הלא טבו שלנו בלי לברון ואנחנו עובדים לשפר את זה".

בבוסטון, שספגה שלושה הפסדים רצופים, מתעסקים פחות בכושר ויותר בקווין דוראנט. הפורוורד האדיר קלע 28 נקודות וקיבל קריאות לחתום בשורות הירוקים בקיץ. דוראנט התייחס לעניין ואמר: "ברור לכולם שזה מועדון ענק ומה זה אומר להיות שייך לקבוצה כזו. זה מסורת שאין שנייה לה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully