וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קונור מקגרגור הסניף קוקאין במשך יומיים רצופים ובילה עם נערות ליווי רבות"

וידאו ותמונות של אלוף ה-UFC דלפו לרשת על ידי נערת ליווי שטוענת: "ביליתי במסיבה בביתו עם כמה נערות ליווי לאחר שזכה בחגורת האליפות. היו שם כמויות עצומות של אלכוהול וסמים. קונור לא עצם עין במשך יומיים"

one

בווידאו: התוכנית וואלה! פישלתם

לוחם ה-MMA האירי, אלוף ה-UFC, קונור מקגרגור, ידוע כילד הרע של עולם אומנויות הלחימה. פעם תקף יריב במסיבת עיתונאים, פעם קילל בשידור חי, פעם הסתבך עם החוק ועוד ועוד. אבל נראה שהפעם, "נוטוריוס" הסתבך ובגדול. הלילה (בין רביעי לחמישי) צעירה אלמונית החליטה לפרסם תמונות וסרטון וידאו קצר של הלוחם, שנראה מבלה בסוג של מסיבה בביתו.

על פי הטענה של אותה צעירה, מקגרגור הסניף קוקאין בכמויות אדירות וחגג איתה, נערת ליווי במקצועה, ועם חברותיה לעבודה מספר ימים לאחר הקרב הגדול מול ז'וזה אלדו - אותו קרב שהעניק לו את חגורת האליפות אחרי שניצח את הברזילאי תוך 13 שניות בלבד. הצעירה טוענת שהמסיבה נמשכה לאורך מספר ימים וכללה כמויות עצומות של אלכוהול, סמים מסוגים שונים ולא מעט נערות ליווי. היא אף טוענת שמקגרגור לא עצם עין במשך ימים, ובעיקר חגג עם הצעירות ועם הסמים השונים.

הווידאו

על פי הדיווח, אחד האנשים החזקים בעולם ה-MMA, נשאל על המקרה והתבקש להישאר בעילום שם כשענה: "אמרתי את זה בעבר ואגיד זאת שוב - קונור מקגרגור צורך קוקאין באופן קבוע וזה כלל לא מפתיע. כל הכוכבים הגדולים של ה-UFC צרכו את הסם בעבר - ג'ון ג'ונס, צ'אק לידל, בי ג'יי פן, ריקו רודריגז, רמפייג' ג'קסון ועוד. הייתי יותר מופתע אם קונור לא היה צורך קוקאין ולא מבלה עם נערות ליווי".

קצת על הלוחם האירי הססגוני. מקגרגור בן ה-27 פרץ בסערה ל-UFC כשנלחם לראשונה על הבמה הגדולה מכולן אי שם באפריל 2013. מאז רשם שבעה ניצחונות רצופים, הפך לאחד הלוחמים האהובים בכל הזמנים ואף זכה בחגורת האליפות במשקל נוצה כשניצח את האלוף הבלתי מעורער עד לאותה תקופה, ז'וזה אלדו, שלא הפסיד במשך יותר מעשר שנים.

אחרי שלא הפסיד במשך שש שנים, טעם האירי את הטעם המר של הכישלון כשהפסיד בהכנעה (חניקה אחורית) בקרב האחרון שלו מול נייט דיאז - קרב שבו העלה שתי קטגוריות משקל.

קונור מקגרגור, לוחם MMA אירי. טוויטר, אתר רשמי
התמונה שדלפה. מקגרגור מתעצבן/אתר רשמי, טוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully