וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: אוסידון ובן חמו קיימו פגישה להרגעת הרוחות

17.3.2016 / 18:41

בלדב תיווך, יו"ר הקבוצה ומנכ"ל העירייה ערכו סולחה והמטרה היא לייצר נורמליזציה ביחסים אחרי המתיחות של השבוע האחרון, מתוך כוונה להגיע לסיכום על פרידה או המשך ההתקשרות

one

ניסיון להרגעת הרוחות במכבי נתניה ובעירייה. היו"ר דורון אוסידון נפגש הערב (חמישי) עם מנכ"ל העירייה אבי בן חמו בתיווכו של קובי בלדב, כשהמטרה היא להרגיע את הרוחות ולייצר לפחות נורמליזציה ביחסים, וזאת על רקע המתיחות הגדולה בין אוסידון לעירייה. אוסידון ובן חמו קבעו לקיים פגישה נוספת בשבוע הבא, מתוך כוונה להגיע להסכמות לכאן או לכאן - פרידה של היו"ר או המשך הקשר עם המועדון - כשבכל מקרה הכול אמור להיעשות ברוח טובה ותוך כדי כבוד הדדי. אוסידון מחזיק בזכויות הניהול לעוד ארבע שנים.

יו"ר מכבי נתניה דורון אוסידון. ניב אהרונסון
שאלה של זמן. דורון אוסידון/ניב אהרונסון

כזכור, אתמול נפגשו השניים ובן חמו לא הסכים לשחרר את כספי התמיכות העירוניים לטובת תשלום משכורות חודש פברואר לשחקנים ולעובדי המועדון.

על רקע ההחלטה של בן חמו, בלטה השתיקה של ראשת העיר מריים פיירברג איכר שהייתה זו שמינתה את אוסידון לתפקיד ועמדה לצידו במשך כל הזמן. "ברגע שפיירברג לא מרימה את הכפפה ולא מתערבת לטובת תשלום המשכורות זה מלמד שהיא תומכת בצעד של המנכ"ל", אמר גורם בכיר בעירייה.

בתוך כך הגיעו אמש מספר אוהדים מתחת לביתו של אוסידון וקיללו אותו. מאוחר יותר הם נסעו למתקן האימונים ותלו שלטים נגדו. מנגד, שחקני הקבוצה עומדים לצד היו"ר ובטוחים שהוא פועל לטובתם. חלקם אף רוצים לפנות לעירייה ולדרוש את המגיע להם.

מאמן קבוצת הנוער יוסי טוויל זומן לשימוע לפני פיטוריו אך דחה את הגעתו ליום ראשון וכנראה יעמוד על הקווים מול בית"ר טוברוק. גם מעמדו של המנהל המקצועי של המחלקה בני לם מאוד מעורער.

(עדכון ראשון: 8:45)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully