וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון דרוקר מתוסכל: "התפרקנו. שום דבר לא מצדיק הפרש כזה"

16.3.2016 / 23:54

מאמן מכבי ראשון לציון היה מאוכזב מאוד מהתבוסה בפרנקפורט במשחק הראשון בסדרת רבע גמר היורופקאפ: "זה 1:0 של נוקאאוט, נצטרך להרים את עצמנו". כריס רייט שיחק למרות שחש בכאבים בברך

שרון דרוקר מאמן מכבי ראשון לציון. לירון מולדובן
תסכול רב. דרוקר/לירון מולדובן

מכבי ראשון לציון הובסה הערב (רביעי) 92:57 בפרנקפורט על ידי הסקייליינרס המקומיים במשחק הראשון בסדרת רבע גמר היורופקאפ שנערכת בשיטת הטוב משלושה. הכתומים של שרון דרוקר החזיקו מעמד בשלבים רבים של המחצית השנייה, אך ירדו לבסוף בפיגור 14 להפסקה, ולמרות קאמבק בתחילת הרבע השלישי, כשעצרו את הגרמנים על נקודה אחת בלבד בחמש הדקות הראשונות, התפרקו ואפשרו לקבוצה המקומית לדרוס אותם בסיום. דריל מונרו היה היחיד שקלע בספרות כפולות לטובת הקבוצה מעיר היין עם 15 נקודות.

"זה לא קרה לנו כמעט כל השנה, אבל התפרקנו", הודה שרון דרוקר בסיום המשחק, "שיחקנו נגד קבוצה ברמה טובה אבל שום דבר לא מצדיק הפרש כזה. אנחנו נצטרך להרים את עצמנו כי זה סדרה, 1:0 של נוקאאוט לטובתם, נצטרך לעשות הכל כדי להשוות את הסדרה ולהביא אותם למשחק שלישי, אבל לפני זה יש לנו משחק נגד הפועל תל אביב. נצטרך להתאושש מזה כי היה משחק לא טוב שלנו בלשון המעטה".

ראשון לציון תעשה מחר את הדרך לישראל ותחזור ביום שישי להתאמן בארץ לקראת משחק הליגה החשוב נגד הפועל תל אביב ביום ראשון בדרייב אין. לאחר המשחק יארחו הכתמים את פרנקפורט ברביעי הבא למשחק השני בסדרה. אחת השאלות שתישאר פתוחה תהיה מידת הכשירות של כריס רייט שאמנם שיחק הערב במשך 22 וחצי דקות ותרם 7 נקודות ו-4 ריבאונדים, אך לא חש כשיר לגמרי. הכתומים יחליטו לגבי השתתפותו של רייט במשחק הבא רק לאחר החזרה לארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully