וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורופקאפ: פרנקפורט הביסה את מכבי ראשון לציון 57:92

החבורה של שרון דרוקר הציגה הגנה רעה, נקלעה לפיגור דו-ספרתי בשלב מוקדם, לא הצליחה לחזור ואפשרה לגרמנים לעלות ל-0:1 בסדרת הטוב משלושה ברבע הגמר. מלבד מונרו (15) אף אחד לא הופיע

שחקן מכבי ראשון לציון שון דאוסון. Fraport Skyliner, מערכת וואלה! NEWS
תבוסה כואבת. דאוסון/מערכת וואלה! NEWS, Fraport Skyliner

מכבי ראשון לציון הובסה הערב (רביעי) 92:57 בידי פרנקפורט, והיא בפיגור 1:0 ברבע גמר היורופקאפ. החבורה של שרון דרוקר הציגה הגנה רעה מאוד מול הקבוצה החזקה במפעל, ששיפרה את מאזנה ל-0:15 באירופה העונה, וכעת הקבוצה מעיר היין תקווה לאזן את הסדרה ולכפות משחק שלישי בסדרת הטוב משלושה, כשתארח את הגרמנים בדיוק בעוד שבוע בבית מכבי, אך ביכולת הזו, העונה האירופית שלה תגיע לסיומה בשבוע הבא. זה לא היה כוחות פחות או יותר מהפתיחה, כשהמארחת פתחה יתרון דו-ספרתי בשלב די מוקדם של המשחק אותו רק הגדילה עד הסיום, ומלבד דריל מונרו (15 נקודות), אף אחד לא ממש הופיע בראשון לציון הערב.

seperator

מהלך המשחק

רבע 1:

כרייס רייט שהיה בספק עלה בחמישייה של שרון דרוקר בצוותא עם מארק ליונס, ניצן חנוכי, שון דאוסון ודריל מונרו. יוהן וויטמן נתן את הטון בצבע וקבע 6:13 למארחת, דאוסון צימק עם שלשה מהפינה אך הגרמנים המשיכו לקלוע באחוזים גבוהים, ובסיום הרבע הראשון הוליכה פרנקפורט 17:26.

רבע 2:

ג'ון ליטל צלף שלשה וקבע יתרון שיא של הכחולים - 17:31. כריס רייט סיים אלי-אופ יפה וצימק ל-23:32 אך המומנטום נקטע, ושתי שלשות רצופות של של פיליפ שרוב קבעו 27:44. מונרו היה פחות או יותר היחיד שתפקד בראשון לציון, אך במחצית הראה לוח התוצאות 36:50 למארחת.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שחקן מכבי ראשון לציון דריל מונרו. Fraport Skyliners, מערכת וואלה! NEWS
נקודת אור. מונרו/מערכת וואלה! NEWS, Fraport Skyliners

רבע 3:

ראשון לציון סוף סוף הידקה את ההגנה, מונרו וליונס צימקו ל-51:43 אך קוואנטז רוברטסון הגיב בשתי שלשות, קבע 45:59 ואילץ את דרוקר לקחת פסק זמן. המומנטום נותר בצד של המארחת, ושלשה של קונסטנטין קליין בסמוך לבאזר העניקה לפרנקפורט יתרון שיא של 50:69 עם העליה לרבע המכריע.

רבע 4:

פרנקפורט פתחה את הרבע האחרון בריצת 0:7, והגדילה את הפער ל-50:76. מיותר לציין שמשם והלאה היה זה גארבג' טיים אחד גדול, ההפרש חצה את גבול השלושים, וזה נגמר ב-57:92 מהדהד לגרמנים.

שחקן מכבי ראשון לציון כריס רייט. Fraport Skyliners, מערכת וואלה! NEWS
היה בספק, ולבסוף פתח בחמישייה. רייט/מערכת וואלה! NEWS, Fraport Skyliners

סטטיסטיקה

קלעו למכבי ראשון לציון: דריל מונרו 15 ו-7 איבודים, מארק ליונס 8 (5 מ-14 מהשדה), שון דאוסון 8, כריס רייט 7, קווין פאלמר 6, אבי בן שימול 4, עידן זלמנסון 2, טוני יאנגר 2.

בלטו בפרנקפורט: יוהן וויטמן 16, קונסטנטין קליין 14 (4 מ-6 ל-3), פיליפ שרוב 14, דנילו בארתל 10, ג'ורדן תיאודור 10.

שחקן מכבי ראשון לציון מארק ליונס. Fraport Skyliners, מערכת וואלה! NEWS
תבוסה כואבת. ליונס/מערכת וואלה! NEWS, Fraport Skyliners

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully