וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני הרצליה ביקרה בנצרת, משעור: "יש פה הרבה שחקנים טובים"

16.3.2016 / 18:45

הקבוצה מהשרון השתתף בפרויקט "כדורסל למען הקהילה" והגיעה לעיר הולדתו של הפורוורד שלה: "אם יהיו יותר ביקורים כאלו, אולי יהיו יותר נציגים למגזר". זליקוביץ': "שמחים שכארם חלק מאיתנו"

בווידאו: בני הרצליה מנצחת 80:101 את הפועל תל אביב

פרויקט "כדורסל למען הקהילה" של מפעל הפיס ומנהלת הליגה, שנמצא בעונתו השישית ברציפות, המשיך גם היום (רביעי) עם ביקור מרגש במיוחד של בני הרצליה בבית הספר "מקיף הגליל" בנצרת, עיר הולדתו של שחקן הקבוצה כארם משעור. בביקור של הרצליה, שמדורגת במקום הרביעי בטבלה, נכחו יו"ר מפעל הפיס עוזי דיין וראש עיריית נצרת עלי סלאם. הקבוצה התקבלה בהתרגשות גדולה בעיר ונדהמה מגלי ההערצה של התלמידים. במשחק הראווה עצמו הציגה הנבחרת המשותפת של "בני נצרת" ו"אורתודוכסים נצרת" יכולת גבוהה, לפני שהפסידה להרצליה 51:37.

כאמור, גיבור היום היה משעור, שרושם העונה 7.9 נקודות ו-3.9 ריבאונדים, ומושך למשחקי הרצליה לא מעט מבני משפחתו, "התרגשתי מאוד לקראת הביקור הזה, כאילו אנחנו באים לשחק פה משחק ליגה", אמר משעור, שמועמד לתואר תגלית העונה בליגה וסיפק כמה הטבעות נהדרות, "זו הרגשה נהדרת להיות כאן, אני מודה למנהלת הליגה ומפעל הפיס על האירוע היפה מאוד הזה. אם יהיו כאן יותר ביקורים כאלו, אולי גם יהיו יותר נציגים למגזר בליגה כי כמו שראיתם, יש פה הרבה שחקנים טובים".

קפטן הרצליה אבירם זליקוביץ' הוסיף: "זו תחושה מדהימה לבוא לפה ולראות את ההתרגשות של כארם וכל האנשים סביבו. אנחנו מאוד שמחים שהוא חלק מאיתנו ולהיות כאן. הביקור הזה חשוב מאוד, כן יירבו פעילויות כאלו".

כארם משעור שחקן בני הרצליה. עודד קרני, איגוד הכדורסל
מגוון הטבעות. משעור/איגוד הכדורסל, עודד קרני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully