וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחמישי: אשדוד ורמת חן בקרב על גביע המדינה בכדורסל נשים

16.3.2016 / 18:28

האלופה של עדן ענבר רוצה גביע שלישי, בעוד מוליכת הטבלה של שירה העליון רוצות גביע ראשון מאז 2009. שי דורון: "לא ניתן את הגביע בקלות". צעירי: "מי שרוצה יותר, ינצח"

שי דורון שחקנית מכבי אשדוד, שירן צעירי שחקנית מכבי רמת חן. עודד קרני, איגוד הכדורסל
מי רוצה יותר? דורון מול צעירי/איגוד הכדורסל, עודד קרני

גמר גביע המדינה לנשים לשנת 2016 ייערך מחר (חמישי) באולם ברמלה ויפגיש את מכבי בנות אשדוד ומכבי רמת חן (18:10, שידור ישיר בספורט 5). אשדוד, אלופת המדינה, הגיעה לגמר אחרי שגברה בחצי הגמר בצורה יפה על בנות הרצליה מחזיקת הגביע מהעונה שעברה, והיא תקווה להניף את הגביע בפעם השלישית בארבעה גמרים. רמת חן של שירה העליון לא התקשתה בחצי הגמר ביום שני כשפגשה את אליצור חולון והיא רוצה גביע רביעי וראשון מאז 2009.

"אני חושב שמה שחשוב בגביע זה מה שקורה ב-40 הדקות על המגרש", אמר מאמן אשדוד עדן ענבר במסיבת העיתונאים לקראת הגמר, "זה משחק שיש בו הרבה מעבר לכדורסל. מה שמייחד את המפעל הזה שאין מקום לתיקונים ולכן יש יותר לחץ ומי שמתמודד איתו יותר טוב זוכה בגביע בסופו של דבר". שי דורון הוסיפה: "אני חושבת שיהיה משחק טוב. אלו שתי קבוצות שחזקות בהתקפה ובהגנה ואני מקווה שנהיה בצד המנצח. אי אפשר לדעת, זה משחק אחד בגביע ולא סדרה שאפשר לתקן. אנחנו מוכנות ולא ניתן את הגביע בקלות".

בצד של רמת חן, שסיימה את העונה הסדירה במקום הראשון בטבלה ותקווה לרשום הפתעה בגמר, שומרים על אופטימיות: "אשדוד היא קבוצה חזקה ומסוכנת עם הרבה יתרונות, זו קבוצה מאומנת שמהווה יריבה חזקה וראויה", אמרה מאמנת הקבוצה שירה העליון. הגארדית שירן צעירי אמרה מצידה כי: "לגביע יש חוקים משלו. עם כמה שנגיע מוכנות, במשחק אחד הכל יכול לקרות. מי שרוצה יותר, ינצח".

שי דורון שחקנית מכבי אשדוד, עדן ענבר מאמן מכבי אשדוד, שירה העליון מאמנת מכבי רמת חן, שירן צעירי שחקנית מכבי רמת חן. עודד קרני, איגוד הכדורסל
הקרב על התואר. דורון, ענבל העליון וצעירי/איגוד הכדורסל, עודד קרני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully