וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרקליט המדינה יעיין בדו"ח אלקלעי, על חשד לשחיתות בהתאחדות

16.3.2016 / 18:25

בעקבות פנייתה של חברת הכנסת תמר זנדברג באשר לדו"ח שמנסה להבין לאן נעלמו 38.5 מיליון שקל מקופת ההתאחדות, משרד פרקליט המדינה אישר כי יבדוק את הנושא: "אין בכך נקיטת עמדה"

ניב אהרונסון

בווידאו: הפרק הראשון בסדרה "עמק יעמיק", שתלווה את חלום האליפות של הפועל באר שבע

עורכת הדין זהבית שחרור, ראש לשכת היועץ המשפטי לממשלה, שלחה מכתב אל חברת הכנסת תמר זנדברג בעקבות הפניה של האחרונה אל לשכת היועץ המשפטי לממשלה כדי שיפתח בחקירה בחשד לשחיתות בהתאחדות לכדורגל. הפניה של חברת הכנסת זנדברג הגיעה בעקבות אותו דו"ח מוכר של רואה חשבון אלקלעי אשר בחן את חלוקת הכספים בהתאחדות לכדורגל, שהגיעה לכדי חוסרים של 38.5 מיליון שקל.

במכתב מאשרת עורכת הדין שחרור כי מכתבה של חברת הכנסת זנדברג הגיע לעיון היועץ המשפטי לממשלה, והועבר לטיפולה של לשכת פרקליט המדינה. במכתב מצוין כי למען הסר ספק, אין באמור משום חיווי דעה או נקיטת עמדה באשר לפנייה לגופה.

דו"ח אלקלעי מולא על פי הזמנתו של יו"ר ההתאחדות לכדורגל, עופר עיני, שביקש להבין כיצד נעלמו 38.5 מיליון שקלים מקופת ההתאחדות בשנים עברו.

"הממצאים שעולים מהדו"ח מדאיגים ודורשים בחינה מעמיקה", כתבה זנדברג. "לא הגיוני כי המדינה תעבור לסדר היום על חשדות לרישום כוזב בתאגיד שהובילו לגרעונות שפוגעים בכדורגל הישראלי. אני פונה אליך בנוגע לחשדות לשחיתות ולהתנהלות לא תקינה בהתאחדות לכדורגל. מהאמור בדו"ח עולה חשד כבד לפלילים, על פיו, ככל הנראה, בוצע רישום כוזב ביודעין בדוחות הכספיים של ההתאחדות לכדורגל, כאשר בעת אישור הדוחות הכספיים של ההתאחדות לכדורגל לשנת 2013 בוצע תיקון רטרואקטיבי לדוחות לתקופה של חמש שנים אחורה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully