וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן ראן אישר: "ברצלונה הגישה הצעה רשמית על עוסמאן דמבלה"

אחרי שהמנהל הטכני של הקטאלנים צפה בילד הפלא כובש שלושער, בקבוצה החליטו להגיש הצעה בסך 35 מיליון יורו בעבור החלוץ בן ה-18. המאמן רולאן קורביס: "מדובר רק בחלק מהסכום"

עוסמאן דמבלה שחקן ראן. GettyImages
הצלחה מסחררת. דמבלה/GettyImages

החלוץ הצעיר של ראן, עוסמאן דמבלה, הדהים את עולם הכדורגל במשחק האחרון של קבוצתו בתחילת מרץ מול נאנט. עד אותו משחק, השחקן בן ה-18 כבש שישה שערי ליגה ב-16 הופעות - נתון מרשים לכשלעצמו, אלא שלאחר אותו משחק מול נאנט הכול השתנה עבור דמבלה. באותו משחק כבש שלושער מרשים במחצית הראשונה, והכול לעיני רוברט פרננדס, המנהל הטכני של ברצלונה.

היום (רביעי) מדווחים בצרפת שמאמן ראן, רולאן קורביס, אישר כי ברצלונה הגישה הצעה רשמית לשחקן בסך 35 מיליון יורו. "כן, זה נכון, אבל מדובר רק בחלק מהסכום".

דמבלה, שנחשב לאחד מעשרת הכדורגלנים בני העשרה המבטיחים באירופה, כבש בעונת הבכורה שלו בקבוצה מקצוענית תשעה שערים ושלושה בישולים ב-17 הופעות. הוא כבש יותר מכל שחקן אחר מתחת לגיל 20 בחמש הליגות הבכירות באירופה ומוביל כמעט בכל הקטגוריות בין בני גילו.

ליאונל מסי שחקן ברצלונה מול סבסטיאן כריסטופורו שחקן סביליה. AP
יזכה לחבר חדש? מסי/AP

אך הדרך להצלחה לא הייתה פשוטה בכלל. אחרי שלא זכה להזדמנויות שקל דמבלה לעזוב את ראן, אלא שאז נכנס לתמונה אקס מנ'צסטר יונייטד, בלם העבר הצרפתי, מיקאל סילבסטרה, ששכנע את הילד הכישרוני להישאר בקבוצה. מאותו רגע ועוד לפני שהוקפץ לקבוצה הבוגרת, היהלום שעשה שמות בליגות הנוער והרשים גם בנבחרת הנערים. חודש לאחר מכן כבר ערך את הבכורה בליג 1 ובהופעה השנייה שלו הוא כבר הבקיע. למעשה, מאז כניסתו של קורביס לתפקיד המאמן, מדובר בשחקן הכי חשוב של ראן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully