וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא פורטו: "ההחתמה של איקר קסיאס היא כישלון מוחלט"

פינטו קוסטה יצא למונולוג עצבני כשהקורבן הוא אקס ריאל מדריד: "הוא לא עמד בציפיות, הוא עלה לנו בהרבה משחקים ובגללו הודחנו מליגת האליפות ויצאנו ממירוץ האליפות. רוצה למכור אותו"

שוער פורטו, איקר קסיאס. AP
מבוכה גדולה. קסיאס/AP

מקרים בהם בעלי קבוצות שיוצאים נגד שחקנים שלהם הם נדירים. מקרים בהם הקורבנות הם אגדות בעודם בחיים הם נדירים עוד יותר. שוער פורטו, שבעברו קריירה מפוארת בריאל מדריד ובנבחרת ספרד, ספג היום (רביעי) ביקורת קשה מאוד מבעלי קבוצתו, פינטו קוסטה.

קוסטה, שראה את השוער שלו טועה בלא מעט מקרים, יצא למונולוג עצבני מאוד: "ההחתמה שלו הייתה כישלון מוחלט, פיאסקו אמיתי. הוא לא עמד בציפיות שהיו לנו, והוא עלה לנו בהרבה משחקים. למעשה, בגללו יצאנו ממירוץ האליפות והודחנו מליגת האלופות".

איקר קסיאס שוער פורטו חוגג. AP
יקבל את המקום בנבחרת? קסיאס/AP

קוסטה המשיך להפתיע: "המשכורת שלו בלתי נסבלת עבור המועדון. אם הוא יימכר לארה"ב, שם שמעתי שניו יורק סיטי רוצה אותו, זו תהיה העסקה הכי טובה שהמועדון עשה".

קסיאס עובר עונה לא טובה בפורטו, אך קשה להאמין שהוא ציפה לשמוע כאלו דברים מהאיש שהחתים. למרות הכל, קסיאס עדיין מועמד להיות השוער הראשון של הספרדים ביורו 2016, על אף ההופעות הפנטסטיות של דויד דה חאה במדי מנצ'סטר יונייטד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully