וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עופר אורליצקי: "מכבי נתניה קבוצה עירונית, אין לי צ'ק לחלט"

16.3.2016 / 13:42

בית המשפט הוציא צו המורה למועדון לשלם משכורות, וארגון השחקנים פנה לבקרת התקציבים. בשנה שעברה היא נכשלה בהגנה על השחקנים, אבל היו"ר מבטיח: "יש לי דרכים אחרות לחלט כספים"

ניב אהרונסון

בווידאו: הפרק הראשון בסדרה "עמק יעמיק", שתלווה את מירוץ האליפות של הפועל באר שבע

בית הדין האזורי לעבודה בתל אביב קיבל היום (רביעי) את דרישת ארגון השחקנים להורות למכבי נתניה לשלם משכורות לשחקניה. בית המשפט הוציא צו עשה לתשלום שכר חודש פברואר. ארגון השחקנים פנה לבית המשפט באמצעות עו"ד רן קידר.

בארגון השחקנים לא הסתפקו בהוצאת הצו על ידי בית המשפט ופנו מידית לבקרת התקציבים כדי לממש את הפסק, באמצעות הבטוחות שקיימות שם. המשמעות היא שייתכן מאוד שהחל מהחודש הזה הבקרה היא זו שתשלם את המשכורות של מכבי נתניה.

זו השנה השנייה ברציפות בה בבקרה צריכים לעסוק בבעיות הכלכליות של המועדון. בשנה שעברה היא נכשלה בהגנה על שחקני ועובדי המועדון אחרי שהתגלה שהבטוחות שהיא קיבלה מאלי שגב היו ללא כיסוי.

עופר אורליצקי יושב ראש בקרת התקציבים בהתאחדות לכדורגל. קובי אליהו
מבטיח שכולם יקבלו את הכסף. אורליצקי/קובי אליהו

יו"ר הבקרה, עופר אורליצקי, אמר היום לוואלה! ספורט: "ליבי עם שחקני הקבוצה. הם צריכים לקבל את המשכורות בזמן, אבל רק אחרי שלושה שבועות מיום התשלום אני אוכל להתערב. אם הם היו צריכים לקבל שכר ב-9 במרץ, הרי שרק בסוף החודש אני אוכל אתערב. אני משוכנע שעד אז שחקני נתניה יקבלו את המשכורות".

האם יש לך בכלל צ'ק בנקאי לחלט?

"ממתי קבוצות עירוניות מספקות צ'קים בנקאים כערבות? לא במכבי נתניה, לא בהפועל עכו ולא בקבוצות עירוניות אחרות אנחנו לוקחים צ'קים בנקאיים".

אז איך ביטחת את עצמך בתקציב שאישרת למכבי נתניה?

"יש לי דרכים אחרות. יש הבטחות של העירייה עצמה, של הספונסרים. אין מה לדאוג, מכבי נתניה תסיים את העונה כשהשחקנים שלה ועובדי המועדון מקבלים את כל משכורותיהם"

אבל יש שוב בעיה של תזרים מזומנים

" נכון, כי העירייה לא מעבירה כרגע סכום כסף משמעותי לקבוצה וממה שאני מבין, מהפרסומים בתקשורת והשיחות שאני מנהל, גם ההבטחות לתרומות כספיות טרם הועברו. צריכים להיכנס כספים ממס הכנסה, אבל עוד קודם אני משוכנע שייפתר הנושא מול העירייה"

כיצד הגעת שוב לאותה בעיה עם מכבי נתניה אחרי כל מה שקרה בשנה שעברה?

"אנחנו לא באותו מקום. מכבי נתניה לא הגדילה את הגרעון העונה והיא תסיים אותה ללא חריגות. התקציב הוא תקציב נכון, שאושר על ידי ואני חוזר ואומר: כל המשכורות ישולמו עד סוף העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully