וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאנו ג'ינובילי על סן אנטוניו: "וואו, אנחנו יכולים להיות ממש טובים"

הספרס ממשיכים להרשים בבית, מדד ESPN מעריך שהם הפייבוריטים לאליפות, ג'ינובילי כבר מוכן לגולדן סטייט ולפלייאוף, ומפרגן לקוואי לאונרד: "צעיר, רעב, מוכשר, עילוי פיזי. הוא הפך אותנו למפונקים"

גרג פופוביץ', סן אנטוניו ספרס. AP
סמל ההצלחה. לאונרד/AP

העונה המרשימה של סן אנטוניו נמשכת, וביום שבת בלילה מצפה לה הקרב לו חובבי ה-NBA מצפים בקוצר רוח: בבית, מול גולדן סטייט, בקרב בין שתי הקבוצות הכ טובות בליגה. הלילה (בין שלישי לרביעי) הספרס פירקו את גם את הקליפרס, 87:108, והשלימו את הדומיננטיות שלהם במגרשם הביתי: לא רק שהקבוצה לא הפסידה בבית והשוותה שיא NBA של 33 ניצחונות רצופים בבית מתחילת העונה - מתברר שכל העונה היא פיגרה רק 9:37 דקות מתוך 396 דקות במצטבר בכל הרבעים מספר 4 באולמם הביתי.

בזמן שהקבוצה משתפרת ומשתבחת, מאנו ג'ינובילי מאמין שהיא יכולה לשחק טוב הרבה יותר. "ברגע שאתה מקשיב לפופ מנתח את הדברים באסיפות וידאו, אתה חושב, 'וואו, אנחנו יכולים להיות ממש טובים'", אומר הארגנטינאי, שקלע הלילה 13 נקודות ועזר לשחקני הספסל של סן אנטוניו לגבור 20:51 על אלה של הקליפרס, "כלומר, אני עושים הרבה טעויות, ואנחנו עדיין הקבוצה עם ההגנה הכי טובה בליגה. אני חושב שבפלייאוף, עם הנחישות... הרי במשחק ה-70 או ה-58 של העונה, אתה קצת נרגע ומוריד הילוך. אז נקווה שכשנצטרך את הניצחונות, כולם יהיו מפוקסים ונשתפר אפילו יותר. אני חושב שבאופן כללי, היינו טובים מאוד".

אגב, על פי חישובי ה-BPI של רשת ESPN, לסן אנטוניו יש את הסיכויים הגבוהים ביותר לזכות באליפות (43 אחוז), יותר מאשר של גולדן סטייט (40 אחוז), זו עם המאזן הטוב בליגה, בקרוב אולי הטוב בכל הזמנים.

עוד באותו נושא

סן אנטוניו שוב חגגה שיא ביתי, 11 נקודות לכספי בניצחון סקרמנטו

לכתבה המלאה
קוואי לאונרד, סן אנטוניו ספרס. AP
התרשם. פופוביץ'/AP

מי ששוב עשה את ההבדל היה קוואי לאונרד, שברבע האחרון השתלט על כריס פול ועצר אותו. "זה היה נהדר", אמר גרג פופוביץ' על התצוגה של חניכו, "אין ספק שהגובה והאורך שלו והיכולת שלו מאפשרים לו לשמור על מגוון של שחקנים".

ג'ינובילי אמר על לאונרד ש"עכשיו אנחנו כבר רגילים לזה, הפכנו למפונקים, שהשחקן ההתפי הכי טוב שלנו הוא גם שחקן ההגנה הכי טוב. הוא צעיר. הוא רעב. הוא מוכשר. הוא עילוי פיזי, הוא יכול לעשות הכל. זה לא סוד שהוא אחת הסיבות העיקריות לכך שיש לנו 85 אחוזים בניצחונות. הוא פשוט מדהים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully