וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השתנה פומבית וחשיפת פטמות: הכדורגלנים האנגלים שהגזימו לגמרי

סמיר קארת'רס וג'יימס קולינס צולמו שולפים איברים, מטילים את מימיהם לתוך כוסות בירה ושופכים הצידה בפסטיבל צ'לטנהאם הנוצץ. וזו לא הייתה השערוריה היחידה באותו יציע

צילום מסך

חבורה של כדורגלנים מכמה קבוצות באנגליה עוררו אתמול (שלישי) סערה אחרי הופעה מבישה בצ'לטנהאם פסטיבל. סמיר קארת'רס מ-מ.ק דונס וג'יימס קולינס מנורת'המפטון נתפסו בעדשות המצלמה כשהם שולפים את עברי המין שלהם בפומבי, משתינים לתוך כוסות בירה ואחר כך שופכים את השתן שלהם ממקומם ביציע. ב"דיילי מייל" אף נכתב ש"חשבתם שהחיות היחידות בצ'לנטנהאם הם הסוסים".

פסטיבל צ'לטנהאם הוא אירוע בן ארבעה ימים. במרכזו עומדים מירוצי סוסים יוקרתיים והימורים במיליוני ליש"ט, אבל מדובר גם במוקד עלייה לרגל ללא מעט ידוענים מסוג כזה ואחר, למשל שחקני כדורגל וכוכבות טלוויזיה. כרטיס כניסה עולה 700 ליש"ט - לא מחיר לכל כיס.

לוק איילינג מבריסטול סיטי, שבילה עם קארת'רס וקולינס, ספג בעצמו ביקורת פומבית חריפה. הקבוצות של שלושת הכדורלגנים חסרי הבושה כבר הודיעו שהם יענישו אותם. גם ג'וש מרפי מנוריץ' סיטי, ג'ייק פורסטר-קאסקי מברייטון וריצ'רד אודונל מבריסטול סיטי נכחו במקום.

אותו יציע בו התמקמו הכדורגלנים - כולם מקצוענים אגב - עורר "שערוריות" נוספות. לצדם שהו גם כוכבת הריאליטי ג'סיקה הייס והדוגמנית קייטי סלמון, שברגע שהתפנה עבורן מקום במרפסת, דאגו לחשוף את הפטמות שלהן לשמחת הצלמים במקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully