וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הארי רדנאפ מונה למאמן נבחרת ירדן לשני משחקים בסוף החודש

האנגלי בן ה-69 נענה לבקשת הנסיך עלי ויעמוד על הקווים במשחקי מוקדמות המונדיאל, נגד בנגלדש ואוסטרליה. לפני כמה ימים הוא מונה למנהל הספורטיבי של דרבי קאונטי: "יהיו לי שבועיים עמוסים"

מאמן הכדורגל הארי רדנאפ. GettyImages
ברוכים הבאים למזרח התיכון. רדנאפ/GettyImages

הארי רדנאפ מונה למאמן נבחרת ירדן לשני משחקים. האנגלי בן ה-69, שמונה השבוע גם לתפקיד המנהל המקצועי של דרבי קאונטי, יעמוד על הקווים של הירדנים במשחקי מוקדמות המונדיאל נגד בנגלדש ואוסטרליה. הנסיך עלי בין-חוסיין, חובב כדורגל ידוע ואחיו של המלך עבדאללה, הוא זה שיצר את החיבור ואת החוזה הלא-שגרתי.

רדנאפ ימריא לעמאן אחרי המשחק של דרבי קאונטי נגד היריבה המרה נוטינגהאם פורסט ביום שבת. הוא אמר ל"הסאן": "אלו הולכים להיות שבועיים קשים. אני חבר של הנסיך עלי וקיוויתי שהוא יהפוך לנשיא פיפ"א במקום ספ בלאטר. הוא שאל אותי אם אהיה מוכן לאמן את ירדן בשני משחקים והסכמתי".

בשלב הנוכחי של מוקדמות המונדיאל באסיה ישנם שמונה בתי מוקדמות. לשלב הבא יעלו שמונה הראשונות בכל בית וארבע הסגניות הטובות ביותר. ירדן מדורגת במקום השני בבית ב', שתי נקודות מתחת לאוסטרליה.

ירדן תארח את בנגלדש החלשה ב-24 במרץ וחמישה ימים לאחר מכן תתארח אצל אוסטרליה בסידני. לא בטוח ששלוש נקודות משני המשחקים הללו יספיקו לה בשביל לעלות לשלב הבא במוקדמות המונדיאל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully