וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחמד דוואבשה המריא לספרד לפגוש את רונאלדו ושחקני ריאל מדריד

אחמד בן החמש איבד את הוריו ואת אחיו הקטן בפיגוע הרצחני בדומא. בינואר החל להירקם במהלך שיביא אותו לפגישה עם הקבוצה אותה הוא אוהד. רג'וב: "מודים לזידאן שיזם את המהלך"

עריכה: ניר חן

אחמד דוואבשה בן החמש, ששני הוריו ואחיו הקטן נרצחו בפיגוע בעיירה דומא בסוף יולי האחרון, ייפגש בימים הקרובים עם חלק משחקני ריאל מדריד ועם המאמן זינדין זידאן. אחמד המריא מעמאן לבירת ספרד ביחד עם דודו, סבו וסבתו. הדוד, חוסיין דוואבשה, אמר לסוכנות הידיעות AFP: "הוזמנו על ידי ריאל מדריד, אבל אנחנו עדיין לא יודעים באיזה יום נפגוש את השחקנים".

ב-31 ביולי 2015 נזרקו בקבוקי תבערה על שני בתי מגורים בעיירה הפלסטינית דומא. על קירות אחד מהבתים רוססו כתובות בעברית ואחרי חקירה שנמשכה כמה חודשים, נעצר יהודי העונה לשם עמירם בן אוליאל, שהודה במעשה. מאוחר יותר הוא חזר בו מהודאתו וטען שהיא נגבתה תחת עינויים של השב"כ, אבל הפרקליטות הגישה נגדו כתב אישום ברצח.

אחמד בן החמש היה הניצול היחיד והפיגוע הרצחני עשה כותרות ברחבי העולם. מי שנתקל בסיפור היה מאמן ריאל מדריד זינדין זידאן, שהיה מעורב בהזמנת הילד ומשפחתו לספרד. ג'יבריל רג'וב שבין תפקידיו משמש גם כיו"ר ההתאחדות לכדורגל הפלסטינית, אמר: "מדובר במעשה הומניטרי יוצא מן הכלל של ריאל מדריד, מעשה שהחזיר את התקווה לילד שאיבד את כל משפחתו. אנחנו רוצים להודות לזינדין זידאן, שהיה היוזם של המהלך".

כשאחמד טופל במשך תקופה ארוכה בבית החולים, הוא צולם לובש חולצה של ריאל מדריד ומחזיק תמונות של כריסטיאנו רונאלדו. כבר בינואר החל להירקם המהלך שינחית אותו במתקן האימונים של הקבוצה ובסנטיאגו ברנבאו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איבד את כל משפחתו. אחמד דוואבשה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully