וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינדיאן וולס: דג'וקוביץ' נאבק בדרך לשמינית, נדאל יפגוש את זברב המפתיע

המדורג ראשון בעולם עבד קשה בדרך ל-5:7, 5:7 על קולשרייבר, נדאל ניצח את ורדסקו ויפגוש את זברב, הגרמני בן ה-18, שהביס 2:6את ז'יל סימון. נשים: סרינה וויליאמס מחכה לסימונה האלפ ברבע

נובאק דג'וקוביץ', טניסאי סרבי. AP
לא מוותר. נולה/AP

טורניר אינדיאן וולס מסבב המאסטרס 1,000 ב-ATP נמשך הלילה (בין שלישי לרביעי) עם עוד ניצחונות לטניסאים הבכירים. המדורג ראשון בעולם נובאק דג'וקוביץ' שוב עבד קשה בדרך לניצחון באינדיאן וולס. הסרבי גבר 5:7, 5:7 על פיליפ קולשרייבר בניסיון להגן על תוארו ולהפוך לראשון שזוכה בטורניר חמש פעמים, אבל יממה אחרי שאנדי מארי מצא את עצמו בחוץ, גם הסרבי גילה שהחיים לא פשוטים. דג'וקוביץ' השיג שבירה והוליך 2:4 במערכה השנייה, אבל אז איבד ארבע נקודות משחק במשחקון התשיעי ואיפשר ליריבו המדורג 30 בעולם להשוות. ביתרון 5:6 לנולה הוא הצליח לחתום את הניצחון במץ' פוינט החמישי שלו בדרך לשמינית הגמר, שם יפגוש את פליסיאנו לופס.

רפאל נדאל, טניסאי ספרדי. AP
נקמה קטנה. נדאל/AP

רפאל נדאל גבר 0:6, 6:7 (9) על בן ארצו פרננדו ורדסקו, בן ארצו שהדיח אותו בסיבוב הראשון באליפות אוסטרליה השנה. את המערכה הראשונה הוא לקח בקלות, ובמערכה השנייה שוב הפגין ווינריות ואופי, כשהציל חמש נקודות מערכה וחזר מפיגור 6:3 בשובר השוויון לניצחון 9:11. "אני מרגיש בר מזל", הודה נדאל, שמחפש תואר רביעי באינדיאן וולס, "אבל במקביל גם יודע ששיחקתי טוב ולא עשיתי הרבה טעויות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אלכס זברב טניסאי גרמני. GettyImages
מסע הקסם נמשך. זברב/GettyImages

בשמינית הגמר יפגוש נדאל את אלכס זברב, שרשם עוד הפתעה גדולה. הגרמני בן ה-18, המדורג 58 בעולם, הביס 2:6, 2:6 את ז'יל סימון (19 בעולם) בתוך שעה ועוד שבע דקות בלבד ועלה לשמינית הגמר, הישג השיא שלו בטורניר מסבב המאסטרס 1,000. זברב, שהצליח לנצח את גריגור דימיטרוב בסיבוב השני לאחר קרב איתנים בו גבר עליו 5:7 במערכה השלישית, השיג ארבעה אייסים לעומת שלוש שגיאות כפולות, בעוד סימון לא השיג אפילו אייס אחד וביצע שגיאה כפולה אחת. בנוסף, זברב בן ה-18 זכה ב-20 מ-25 מהנקודות על ההגשות הראשונות שלו (80%) ו-11/19 על ההגשות השניות (57%).

בנוסף זברב שבר חמש פעמים ב-11 אפשרויות שבירה, בעוד סימון הוותיק משיג שבירה אחת בשתי נקודות שבירה. זברב הוא הטניסאי הצעיר ביותר שמגיע לשמינית הגמר באינדיאן וולס מאז ריאן הריסון עשה את זה ב-2011. אם יעלה לרבע הגמר, יהיה הצעיר ביותר שמגיע לשמונת האחרונים בטורניר בקליפורניה מאז 1989.

סרינה וויליאמס הכתה שבעה אייסים בדרך ל-2:6, 2:6 משכנע על קטרינה בונדרנקו, ותפגוש את סימונה האלפ ברבע הגמר. "יהיה משחק חזק לשתינו", אמרה סרינה, שמחפשת תואר ראשון באינדיאן וולס מאז 2001, "אני אוהבת את הסגנון שלה, היא פייטרית". אגניישקה רדוואנסקה ניצחה את ילנה יאנקוביץ' 3:6, 3:6 ותשחק ברבע הגמר מול פטרה קביטובה.

סרינה וויליאמס, טניסאית אמריקאית. AP
מחכה להאלפ. סרינה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully