וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"השופט הגרוע במונדיאל" ינהל את הגומלין בין יונייטד לליברפול

מילוראד מאזיץ', שהיה מעורב בשערוריות בשני המשחקים שניהל בטורניר בברזיל (גרמניה - פורטוגל, ארגנטינה - אירן) ושפט במשחק בו יונייטד עפה השנה מהצ'מפיונס, ישפוט במפגש באולד טראפורד

one

בווידיאו: הניצחון של ליברפול על פאלאס בפרמיירליג

לפני המשחק הראשון בשמינית גמר הליגה האירופית בין ליברפול למנצ'סטר יונייטד, רבים באנגליה דיברו דווקא על השופט. הספרדי קרלוס ולאסקו, שנחשב לשולף ללא רחמים והוציא ב-12 משחקיו שקדמו למפגש באנפילד 74 צהובים ושישה אדומים, הפחיד את אוהדי שתי הקבוצות, אולם בסופו של דבר, במשחק הטעון והמדובר, בו ניצחו המייטי רדז 0:2 קל את היריבה המושבעת, הוא עשה עבודה טובה.

אלא שכעת, לקראת הגומלין, שוב עולה לכותרות בממלכה נושא השיפוט. מי שינהל את המשחק באולד טראפורד, בו תנסה יונייטד לבצע מהפך גדול הוא מילוראד מאזיץ' הסרבי, שה"תואר" האחרון שניתן לו היה "השופט הגרוע ביותר במונדיאל 2014", תואר שניתן לו בסקר שנערך באתר העוקב אחר ביצועי שופטים. 87 אלף מתוך 110 המצביעים בחרו במאזיץ' כגרוע מכולם.

מאזיץ' בן ה-42 שפט שני משחקים במונדיאל ובשניהם נקלע למחלוקות. במשחק בין גרמניה לפורטוגל, הוא העניק פנדל מפוקפק למנשאפט והרחיק בצורה משונה את פפה, בלמה של ריאל מדריד. במשחק השני, מאזיץ' שפט את אירן נגד ארגנטינה ולאחר המשחק, מאמן נבחרת אירן, קרלוס קיירוש, שעבד בעבר ביונייטד, אמר: "אני לא יודע איך השופט הזה יילך לישון הלילה, או בכל לילה מעכשיו", אחרי שמאזיץ' לא נתן לאסייתים פנדל ולא הוציא אדום שלטענתם הגיע לפבלו סבאלטה. יומיים אחרי אותו משחק, ההתאחדות האיראנית הגישה תלונה רשמית לפיפ"א נגד השופט והוא לא שב לשפוט עוד במונדיאל.

ליונייטד אגב, יש סיוטים משלה לגבי מאזיץ', ששפט את המשחק בו הפסידה בדצמבר 3:2 בחוץ לוולפסבורג, המשחק אשר אחריו היא הודחה מליגת האלופות.

חואן מאטה מנצ'סטר יונייטד מתווכח עם השופט הסרבי מילוראד מאזיץ'. AP
הסיוט של יונייטד חוזר? מאזיץ' ומאטה במשחק ההפסד לוולפסבורג/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully