וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל האישה: האוהד שוויתר דווקא העונה על המנוי ללסטר

ג'יימס דיימונד החזיק במנוי לקבוצתו האהובה שנים רבות, אך דווקא את העונה ההיסטורית שלה שאולי תסתיים באליפות הוא רואה מהבית. אשתו, בעלת טור בעיתון מקומי בלסטר, מספרת איך זה קרה

one

אוהדי לסטר חיים בחלום מאוד ורוד כבר חודשים רבים. הקבוצה שלהם, שבסך הכל רצתה לשרוד בפרמיירליג צועדת בבטחה בפסגת הליגה, בפער חמש נקודות מהשניה טוטנהאם שמונה מחזורים לסיום, אולי בדרך לאליפות היסטורית ובלתי נתפסת.

עם זאת, יש אוהד אחד של הקבוצה, ג'יימס דיימונד, שכנראה לא מצליח לשמוח עד הסוף מהעונה החלומית של קבוצתו. ג'יימס החזיק במנוי למשחקי הקבוצה במשך שנים רבות, עד שבאפריל שעבר, בזמן שהקבוצה עוד נלחמת על חייה בליגה בעונה שעברה, קייט שכנעה אותו שהגיע הזמן לוותר על הרכישה הקבועה.

קייט, בעלת טור בעיתון מקומי בלסטר, כתבה לאחר שהמקרה התפרסם ברשתות החברתיות: "כנראה שהייתי היחידה שלא קלטה, אי שם באפריל, שעונת 2015/16 תהיה הטובה בהיסטוריית הקבוצה. זו אשמתי שבעלי לא יהיה נוכח במשחק שבו לסטר תזכה באליפות העונה. אבל אלה נישואים, לטעמי". בטוויטר היא צייצה: "אני מניחה שהזכרון העיקרי של בעלי מהריצה ההיסטורית של לסטר תהיה אני, באפריל שעבר, משכנעת אותו לא לחדש את המנוי", ולאחר מכן הוסיפה: "חכו למחזור האחרון של העונה כדי לראות אם הנישואין שלנו שורדים".

אוהדים רבים שנתקלו בעניין ברשתות החברתיות הביעו את דעתם וציינו שמעשיה של האישה הם עילה הגיונית לחלוטין לגירושין, אך קייט טוענת שג'יימס "עדיין נהנה מהעונה הזו, פשוט מהספה". אז לסטר תהיה אלופה? ואם כן, הנישואין של קייט וג'יימס יחזיקו מעמד?

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
אוהדי לסטר סיטי. GettyImages
ג'יימס לא ביניהם. אוהדי לסטר/GettyImages
  • עוד באותו נושא:
  • לסטר סיטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully