וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס אנריקה: "גם כשמנצחים יש אספקטים במשחק שצריך לשפר"

אחרי ה-0:2 במשחק הראשון, מאמן ברצלונה מתכונן לגומלין מול ארסנל (רביעי, 21:45 ספורט 5): "ונגר 20 שנה שם? מבחינתי זה בלתי אפשרי". פיקה המוצהב ייעדר. קוסיילני בספק אצל הלונדונים

שמינית הגמר, הגומליןמחצית16/03/2016
ברצלונה
    0
      ארסנל

        אחרי ה-0:2 במשחק הראשון בלונדון, שחקניו של לואיס אנריקה ינסו לנצח בפעם התשיעית ברציפות, ולהגדיל את רצף המשחקים שלהם ללא הפסד ל-38, כשיארחו את ארסנל בגומלין שמינית גמר ליגת האלופות. האנגלים מגיעים במצב רוח הרבה פחות טוב, לאחר שהודחו מהגביע האנגלי לאחר הפסד 2:1 לווטפורד ברבע הגמר, ולמעשה מלבד סיכוי מזערי לזכייה באליפות והמאבק על העפלה לצ'מפיונס בעונה הבאה, נמצאים בעונה די כושלת, אלא אם יפתיעו בענק וידיחו את אלופת אירופה.

        לואיס סוארס יחזור כמובן להרכב בארסה לאחר שישב על הספסל ונח במהלך ה-0:6 של הקבוצה על חטאפה במחזור האחרון בלה ליגה. ג'רארד פיקה ייעדר בשל צבירת כרטיסים צהובים. מן העבר השני, רשימת הפצועים הארוכה גם ככה של ארסן ונגר התארכה מאז המשחק בלונדון בשני שמות מפתח נוספים, פטר צ'ך וארון ראמזי, שיעדרו מהגומלין. לורן קוסיילני עדיין בספק לאחר שהחמיץ את ארבעת משחקיה האחרונים של הקבוצה.

        מאמן ברצלונה לואיס אנריקה. GettyImages
        עדיין רוצה להשתפר. אנריקה/GettyImages

        בשני המשחקים האחרונים של ארסנל בקאמפ נואו היא ספגה שבעה שערים. ברצלונה היא הקבוצה היחידה מלבד ריאל מדריד שעוד לא הפסידה העונה בליגת האלופות. מתחילת העונה שעברה, MSN כבשו 39 מתוך 48 השערים שכבשה הקבוצה במפעל.

        מאמן ברצלונה, לואיס אנריקה: "ה-0:2 מהמשחק הראשון ישפיע אבל לא ישנה את הרצון שלנו לנצח. אם נשמור על הכדור לא נראה את החלוצים שלהם. זה אחד הנשקים שלנו. גם כשמנצחים יש אספקטים במשחק שצריך לשפר. העבודה של השחקנים מקרבת אותנו למטרה הכללית".

        הספרדי נשאל על יריבו על הקווים במשחק, ארסן ונגר, שנמצא בארסנל כבר 20 שנה: "מבחינתי זה בלתי אפשרי בעידן המודרני", ענה, "זה אומר שונגר הוא מאמן טוב. רק בודדים נשארים באותו מועדון כל כך הרבה זמן. תמיד יש עוד תחרות, עוד מאמנים. זה מראה שהוא עשה עבודה טובה".

        מארק אנדרה טר סטגן, שעומד בשערה של ברצלונה באופן קבוע בליגת האלופות אך צפוה בקלאודיו בראבו מהספסל במשחקי הליגה, נשאל אם הדבר גורם לו למחשבות על עזיבה. "אני לא חושב על העתיד, רק על המשחק הקרוב", אמר הגרמני והתפנה להחמיא ללאו מסי: "הוא אחד מבועטי הבעיטות החופשיות הטובים בעולם. הוא תמיד מסוכן לכל שוער. הוא עושה דברים שאף אחד אחר לא יכול לעשות. כשהוא בועט אתה לא יודע לאן הכדור יילך".

        sheen-shitof

        פתרון טבעי

        גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

        בשיתוף גברא
        שוער ברצלונה מארק אנדרה טר שטגן. GettyImages
        "לא חושב על העתיד". טר סטגן/GettyImages

        הרכבי הקבוצות

          טרם התפרסמו תגובות

          הוסף תגובה חדשה

          +
          בשליחת תגובה אני מסכים/ה
            2
            walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully