וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביעי ביורופקאפ: ראשון לציון מחפשת הפתעה בפרנקפורט

15.3.2016 / 15:26

הקבוצה של שרון דרוקר רוצה להמשיך את העונה הנהדרת במשחק הראשון ברבע גמר המפעל נגד הקבוצה שטרם הפסידה העונה. חנוכי: "אתגר גדול, נצטרך לשחק את המשחק האגרסיבי שמאפיין אותנו". מאמצים להכשיר את רייט

one

מכבי ראשון לציון תתארח מחר (רביעי) בגרמניה אצל פרנקפורט במסגרת המשחק הראשון ברבע גמר היורופקאפ שנערך בשיטת הטוב משלושה (21:00, שידור ישיר בדף היוטיוב של פיב"א). הכתומים מגיעים למשחק אחרי הפסד ליגה להפועל אילת שקטע רצף של שני ניצחונות ובידיעה שזאת ככל הנראה היריבה הקשה ביותר שהם פוגשים בעונה האירופית שלהם. הגרמנים ניצחו את כל 14 משחקיהם במפעל, ונחשבים לקבוצה ביתית פנטסטית. מי שנמצא בספק מסוים למשחק הוא הפורוורד כריס רייט שלא שיחק במשחק הליגה נגד הפועל אילת. רייט חש באימון ביום שבת כאבים בברך שהתנפחה מעט, ובקבוצה החליטו לא לקחת סיכון עמו, ומקווים כי יהיה כשיר להתמודדות החשובה נגד הקבוצה הגרמנית.

"אנחנו עומדים לפגוש את אחת הקבוצות הטובות במפעל שטרם הפסידה בו העונה", אמר לקראת המשחק הקפטן ניצן חנוכי שהאריך אמש את חוזהו בראשון לציון בשנתיים נוספות, "כמובן שזה אתגר גדול שאנו מקווים לעמוד בו. נהיה חייבים להיות מרוכזים במשך 40 דקות ולשחק את המשחק הקבוצתי והאגרסיבי שמאפיין אותנו לאורך רב העונה".

פרנקפורט, שרק השבוע כמעט והפתיעה את באיירן מינכן החזקה בחוץ, המוכרת לציבור חובבי הכדורסל בארץ בזכות התקופה של מולי קצורין כמאמן הקבוצה, היא הקבוצה החזקה ביותר העונה ביורופקאפ, ולמשחקים נגד מכבי ראשון לציון היא תגיע במאזן 0:14. הקבוצה של גורדון הרברט הקנדי-פיני ממוקמת במקום השישי בליגה המקומית, והודחה בחצי גמר הגביע הגרמני על ידי אלבה ברלין. המשחק הראשון בין הקבוצות ייערך בפרנקפורט ארינה שמכיל כ-5,000 מקומות ונחשב למבצר.

הכוכב הגדול של הקבוצה הוא הרכז ג'ורדן ת'יאודור, ששיחק בעברו בטורקיה, ורושם 14.2 נקודות ו-4.6 אסיסטים בממוצע למשחק. שחקנים מעניינים נוספים הם הגארד המנוסה קוורטז רוברטסון, בן 31 שמשלים עונה חמישית בקבוצה, הסנטר יוהן וויטמן, שרושם 11.3 נקודות ו-6.2 ריבאונדים למשחק, ונמנה על הסגל הרחבה של הנבחרת המקומית ושחקן נבחרת הולנד ארון דורנקמפ. שני הזרים הנוספים של הקבוצה, פחות משמעותיים מבחינת מספרים, אך מרבים לשחק - הסנטר מרכוס מוריסון, והגארד ג'ון ליטל, שנמצא בספק למשחק לאחר שנעדר מהמשחקים האחרונים של הקבוצה.

שחקן מכבי ראשון לציון כריס רייט. ברני ארדוב
יהיה כשיר? רייט/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully