וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתאחדות "תתקפל"? ניסיון של הגדולות למנוע את מחנה הנבחרת

15.3.2016 / 13:47

בעקבות הידיעה על הזעם של הקבוצות הגדולות, מתגבש פורום שינסה למנוע את יציאת השחקנים לארה"ב. גורם בהתאחדות: "המחנה עדיין לא סגור. אם יתקיים, אף אחד לא יוכל למנוע זאת"

חיים רביבו. יוסי ציפקיס
חיים רביבו היום בפגישה של ועדת האיתור/יוסי ציפקיס

האם ההתאחדות לכדורגל "תתקפל" ותבטל בסופו של דבר את מחנה נבחרת ישראל בארצות הברית? חלק מראשי הקבוצות הגדולות מקווים שכן. כזכור, מתגבש פורום של נציגי הקבוצות הגדולות שזועמים על ההחלטה לקיים את המחנה, שיסתיים מספר ימים לפני שחלקן תחלנה בהכנות לקראת המשחקים באירופה. הסיבוב הראשון של הליגה האירופית יתחיל בסוף יוני, אבל הנבחרת אמורה לצאת לארצות הברית בסוף מאי ולשוב בתחילת החודש. "קבוצות שתשחקנה בסוף יוני יתחילו להתאמן בשבוע הראשון של החודש. השחקנים שחוזרים מהמחנה צריכים שבועיים מנוחה כי הם לא נחו אחרי הפגרה. יכול להיות שבגלל משחק אימון לא נשתף שחקנים במסגרות האירופאיות?", אמר לנו אתמול גורם בכיר באחת הקבוצות.

מנכ"ל מכבי תל אביב, מרטין ביין. ניב אהרונסון
בהתאחדות יתקפלו? מרטיין ביין/ניב אהרונסון

במצב העניינים כרגע, מכבי חיפה ובית"ר ירושלים הן הקבוצות שתשחקנה בסיבוב הראשון, אך הדבר עשוי להשתנות, למשל, בהתאם לזהות מחזיקת הגביע. כזכור, בידיעה שפורסמה אתמול טענו נציגי ההתאחדות כי קבוצה או שחקנים שיוזמנו ולא יופיעו יעמדו בפני וועדת משמעת והם עשויים לשלם מחיר כבד. "המחנה עדיין לא סגור מפני שאף נבחרת עדיין לא אישרה לנו את השתתפותה במשחק ידידות. אם נצא למחנה אף אחד לא יוכל למנוע זאת", אמר לנו גורם בכיר בהתאחדות לכדורגל.

לפי שעה, אם כן, התאריכים למשחקי הידידות של הנבחרת עדיין לא נסגרו. בהתאחדות בודקים גם אפשרות לקיים את המחנה באירופה במידה ונבחרת קולומביה לא תאשר את השתתפותה במשחק הידידות, או לעבור ולקיים את המחנה במקום אחר בארצות הברית, ניו יורק במקום מיאמי למשל.

עוד באותו נושא

ראשי קבוצות הצמרת זועמים על הכוונה לערוך מחנה אימונים לנבחרת

לכתבה המלאה
צביקה רוזן. יוסי ציפקיס
צביקה רוזן היום בוועדת האיתור/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully