וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווארדיולה: "למרות הפצועים, יש ליובה מנטליות נהדרת ברגע הנכון"

האיטלקים יתארחו אצל באיירן מינכן (ד', 21:45, 5+) אחרי ה-2:2 הביתי ללא דיבאלה, מרקיזיו וקייליני הפצועים. מנדז'וקיץ' בספק. המאמן הוסיף: "אני לא מודאג". לא ברור אם רובן יהיה כשיר

שמינית הגמר, הגומליןמחצית16/03/2016
באיירן מינכן
    0
      יובנטוס

        יובנטוס תנסה מחר (רביעי, 21:45, 5+) להדיח את באיירן מינכן מליגת האלופות כאשר תתארח באליאנץ ארנה אחרי ה-2:2 בטורינו. אולם, מסימיליאנו אלגרי ייאלץ להסתדר בהרכב חסר במשחק הזה, כאשר היום הודיעה אלופת איטליה שקלאודיו מרקיזיו ופאולו דיבאלה הפצועים לא יהיו כשירים להתמודדות המסקרנת.

        באתר הרשמי של המועדון הסבירו את סיבת ההיעדרות של השניים. "החלוץ הארגנטינאי לא סיים את האימון אתמול. בבדיקה שהוא עבר נשלל שבר, אך הוא סובל מעומס בשריר השוק השמאלי. לגבי מרקיזיו, הקשר סובל מבעיה בשריר ותהליך ההחלמה ייקח כ-20 ימים". אם זה לא מספיק, ג'ורג'יו קייליני לא החלים בזמן למשחק וייעדר גם הוא, כאשר אקס באיירן מינכן מריו מנדז'וקיץ' בספק.

        הקבוצה מגיעה בכושר מצוין, ו-19 משחקי ליגה רצופים ללא הפסד השכיחו את פתיחת העונה הצולעת שלה. במשחק האחרון היה זה דיבאלה שכבש ב-0:1 על ססואולו, שעזר לגברת הזקנה לשמור על פער שלוש הנקודות מנאפולי שבמקום השני באיטליה.

        פאולו דיבאלה שחקן יובנטוס חוגג. GettyImages
        ייחסר מאוד. דיבאלה/GettyImages

        באיירן מגיעה עם סגל כמעט מלא, כאשר הולגר באדשטובר וחאבי מרטינס לא כשירים, בעוד ג'רום בואטנג חזר לאימונים מלאים, אך לא צפוי לקחת חלק במשחק. הקבוצה התאוששה מהפסד הליגה למיינץ והתיקו נגד דורטמונד עם 0:5 על ורדר ברמן במחזור האחרון בבונדסליגה והיא כנראה בדרך לאליפות נוספת.

        מאמנה, פפ גווארדיולה, אמר לקראת המשחק: "אני לא מודאג. ננסה לנצח, לשלוט במשחק ולהגן היטב. ליובנטוס יש הרבה פצועים אך הם עדיין חזקים ומסוכנים. יש להם מנטליות נהדרת שמתפרצת ברגע הנכון". על אקס יובה ארתורו וידאל: "יש לו המון ניסיון, הוא שחקן חשוב עבורנו". כשנשאל לגבי כשירותו של אריאן רובן ענה: "אני לא בטוח שהוא יהיה כשיר, אבל מקווה שכן".

        sheen-shitof

        במבצע מיוחד

        הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

        בשיתוף נומייר פלוס
        מאמן באיירן מינכן פפ גוארדיולה. GettyImages
        "וידאל חשוב עבורינו". פפ גווארדיולה/GettyImages

        פרנק ריברי הוסיף: "זה נהדר שיש כל כך הרבה תחרות על ההרכב. אנחנו משחקים באחד המועדונים הטובים בעולם. אני מרגיש מצוין. לחזור למרגש זה כמו להיוולד מחדש. אנחנו תמיד מכוונים לנצח ולהבקיע שערים, אך נצטרך לשחק בסבלנות".

        רוברט לבנדובסקי: "קבוצות איטלקיות לעולם לא מאבדות את הראש. הן תמיד צמודות לתכנית המשחק שלהן ונלחמות עד הסוף".

        הרכבי הקבוצות

          טרם התפרסמו תגובות

          הוסף תגובה חדשה

          +
          בשליחת תגובה אני מסכים/ה
            2
            walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully