וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קונטה: "אני צריך לחזור לאמן מועדונים, לעבוד עם שחקנים ביום יום"

דבריו של המאמן הגיעו לאחר אישורו של נשיא ההתאחדות האיטלקית לפיו הוא יעזוב את הנבחרת לאחר היורו: "ההחלטה מובנת". קונטה, שלפי ההערכות יאמן את צ'לסי בעונה הבאה: "מתרכז רק ביורו"

one

אם לא יקרה משהו בלתי צפוי אנטוניו קונטה ימונה בעונה הבאה למאמנה של צ'לסי. לידיעה הזו עדיין אין אישור רשמי, אבל היום (שלישי) נשיא התאחדות הכדורגל האיטלקית, קרלו טבקיו אישר שקונטה יעזוב את הנבחרת מיד בתום היורו בקיץ הקרוב בצרפת. טבקיו כינה את ההחלטה כ"מובנת", אך לא הזכיר את צ'לסי בהודעה שלו.

"קונטה אמר לי שהתקופה שלו בנבחרת איטליה תסתיים אחרי היורו. ההחלטה מובנת". כך אמר טבקיו בהודעתו. קונטה מוזכר כמועמד מוביל לאמן את צ'לסי כבר תקופה ארוכה. למעשה, מאז שמוריניו פוטר מהקבוצה קונטה הפך למועמד המועדף של אברמוביץ', כאשר הידינק הגיע כמאמן זמני עד לסוף העונה.

קונטה בעצמו הגיב לדבריו של טבקיו: "כרגע אני מתרכז רק ביורו, שם ננסה בעזרת עבודה קשה והקרבה להצליח. כל מי שמכיר אותי, יודע שאתן את כולי למשימה. אני מרגיש שאני צריך לחזור לאמן מועדונים, כדי שאוכל לעבוד עם שחקנים באופן יום יומי. אני רוצה להודות לנשיא ולהתאחדות שליוו אותי בהרפתקה הנפלאה הזו".

מאמן נבחרת איטליה אנטוניו קונטה. AP
בדרך לצ'לסי. אנטוניו קונטה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully